Kattvik Design - Tävla & Vinn en Kattviksljusstaken®




Det glädjer mig så innerligt att få styla och fota varumärken som jag tilltalar mitt hjärta - unik design som är tidlös och vacker med extra mycket kärlek i sig gör jag tummen upp för. 

Jag älskar att tända ljus och göra det mysigt oavsett årstid och tid på dygnet, för just den där varma känslan av levande ljussken är både inbjudande och vackert! När jag såg Kattvik Designs egendesignade, stilrena och praktiska ljusstakar så vart hjärtat riktigt varmt!  Det är vid den nordskånska kusten, i den gamla fiskebyn Kattvik, mellan Båstad och Torekov som familjeföretaget KattvikDesign finns och drivs av Paul Rösth med familj. 

Familjen Rösth har stor erfarenhet av att skapa stämningsfulla miljöer på ex restauranger och i samband med högtider och bemärkelsedagar. Deras stilsäkra design, ger värme till sköna miljöer med belysning som skänker en visuell upplevelse och deras ljusstakar har blivit en omtyckt och kär produkt hos kunderna. 

KYD är väldigt glad att kunna meddela att vi gör en fin tävling ihop nu de kommande dagarna med Kattvik Design. 

Ni har alltså chans att inreda just hemma hos er med denna vackra ljusstake!

Det önskas ni göra för att delta; 

-  Gilla bilden på instagram och följ @KattvikDesign 
-  Tagga 2 vänner 
-  Skriv vart du vill lysa upp sommarkvällen med just denna ljusstake!

Ni har fram till torsdag kl 09.00 på er att delta!

Foto Killingyourdarlings 



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback