Kundcaset - Huset i Linköping börjar bli klart


.

Your Love Has Lifted Me Higher And Higher med Otis Redding " 🎧 på spelare - KYD Är så himlans glad att får ha så många fina kunder, det är tack vare dem jag växer och hela tiden får lära mig mer inom just inredning/design som jag blir så glad av! För man är aldrig fullärd och det är just det som driver mig hela tiden framåt! Åh just denna kundresa; att få vara med och ta fram inredningsval från första början , byggprojekt och även landa här då allt börjat bli klart! Att de lämnat över val till mitt KYD är solskens värme i hjärtat och jag är familjen i Linköping evigt tacksam! Det är lycka för en inredare! Med sol Åsa

-

Nu inväntas bara kommod och bänkskiva till badrummet (just nu en står detta lilla handfat enbart provisoriskt) sen ska all inredningen in!

.

Hanna fåtöljen fick en fin plats i läshörnan! Härligt jobbat Helena mer familj! Med sol Åsa




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback