KYDs Wishlist 2016 - Januari Månad



Några av de Finingar KYD hjärtar denna månad. 

Jag tänkte inleda en ny kategori här på KYD sidan! En Wishlist varje månad av vad jag hjärtar extra mkt just nu inom trender och på inrednings accessoarer/möbler! Hoppas ni gillar det! 

Satte ihop ett litet collage i några darlingar ovan som jag kikat in den senaste tiden. Ingen gar väl missat att rosa och blått är 2016 hetaste trend och även de kulörerna som marknaden fylls på med! 

1) KK Daybed - Jag hjärtar denna nyhet från danska By Klipklap. En dagbädd i finaste trä ihop med ljusrosa sittdyna. Här slår jag mig Gärna ner med en kopp kaffe under året. byklipklap.dk

2) Frosta Design - serien Macramania känns så himla fin och den i Babyblått hjärtar jag extra mkt! Fina handknutna och vävda, Hantverk när det är som bäst! Kika in; www.frostadesign.se

3) Elin Lansjö - hennes fina pastelliga kollektion av Cloudy Sky dukar KYD gärna upp med i vår! Kika in; elinlannsjo.com 

4) Elkeland - Mirror Mobile Halfmoons i fin dansk design känns både stilren och nytänk! Jag gillar den skarpt! Kika in; http://elkeland.bigcartel.com

Med sol Åsa 

Collage av KYD - killinyourdarlings 



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback