Surbrunnsgatan 8 A bjuder upp till rart barnrum/ fina mäklarfoton


Som en fin och vacker tavla! 

Jag kan inget annat än att älska att skutta in på en av mina favorit mäklares hemsida då och förbryllas av dess magiska sätt att fånga in hem som är till salu - Entrance Mäkleri. Och nu har de gjort det igen! Tagit fram ett nytänkande sätt att fota och styla till försäljning av lägenhet! Se bara dessa foton! 

Jag älskar ljuset, känslan av glädjen över snön som kommit och lilla flickan med balkongen som känns som en fin tavla! Ljuset, den fina stylingen och en drömsk feeling över objektet. 

Jag hjärtar dörrarna in till sovrummet.
 
Ljust och varmt på en och samma gång

Lägenheten är från Sekelskiftet och hat fina bevarade originaldetaljer som brädgolv, stuckaturer, parspegeldörrar och kakelugn. Känns som den oskuldsfulla vita snön och tystnaden letat sig in så fint inredningen med här. 

Två små sängar för syskonen, en fin lösning! 


Magiskt att snön kommit så mkt i Göteborg! 

Även en fin lösning på funktion och sängplats i barnrummet får mitt inredarhjärta och jubla! Kika in hela hemmet här; http://entrancemakleri.se/hem-till-salu/objekt/676169/

Med Sol Åsa

Foton Entrance Mäkleri



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback