Söndagablomster och SUNday




Solen sirlar in genom fönstret. Jag älskar att ha färska blomstrande snittblommor och buketter hemma! Man mår såbra av dessa guldkantar i vardagen! Söndagen spenderas med att köpa blommor av farbrorn på torget och promenad och sen komma hem och binda inhop en egen bukett med rosa och orange tulpaner och brudslöja som jag älskar! Lite vårpirr i magen och redo för att inta en vecka fullproppad med event, fester och mässa då denna kommande vecka innebär "Sthlm Furniture & Light Fair " - en vecka bubblande av design och inredning! Jag hoppas ge rapporter så mkt jag bara kan under veckans skuttande mellan olika happeningar. Ha en mysig söndag! Med Sol och kärlek/ Åsa 

Foto Killingyourdarlings 



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback