KYD styling för pressevent för Hasselfors Garden



KYD fick i uppdrag att skapa en stylingen för Presseventet/Pressfrukost för Hasselfors Garden ihop med Per PR  i Gamla Stan. KYDs uppdrag var att gestalta varumärket och styla upp en vårligt skön känsla i form av det dukade frukostbordet, kreativa ytor för odling med olika jordar samt ekotoalett. Här nedan kan ni se några av oaserna jag tog fram! 

Tack Snälla Johanna på Per PR & Hasselfors Garden för förtroendet och att jag fick skapa en vårlig känsla denna soliga dag i februari! Tack även Blomsterlandet i Nacka för lån av rekvesita, Maria på Årstablommor för hjälpen med inköp av växter och blomster, Rebell Walls för sponsring av tapet. Med sol Åsa 


I den mysiga lokalen i Gamla Stan valde jag att skapa en lantlig känsla av "sommarställets utedass" med Hasselfors Ekotoalett. 


Hasselfors release av "Låt hela Sverige Blomstra" ! Hasselfors Gardens naturliga produkter som möjliggör ett eget ekologiskt kretslopp – från jord till bord och tillbaka via komposten. Jag valde att styla med vackra blomstrade snittblommor mef krispiga färger likt risa, lime och vitt! Ihop mef färska potatisar, rödbetor, lökar och morötter kändes det fräscht och somrigt!! Per PR bjöd även på färsk nyttig frukost till besökarna innan föreläsning började! 



Det dukade blomstrande frukostbordet!!


Olika aktivitets ytor dukades upp och Hasselfors Gardens olika så och odlings jordar kom i fokus! Tack Rebel Walls för den magisk fina grönskade tapeten! Tyckte den kändes som Hasselfors Garden koncept!!



En tidig morgon i februari som
Kändes som en somrig dag i juni ville jag skapa! I taket hängde glödlampor med murgröna invirade och i frukost skålarna var det planterat med små skott av kryddor! Med sol Åsa 



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback