Hipp hipp hurra - KYD blir 5 år idag!!





KYD - min dröm, min vision fyller 5 år idag! Hipp hipp Hurra! Tack alla kunder, alla samarbetsparter, företag, alla case och äventyr (både de som gett taggar och de som gett rosor) man lär sig av allt. Tack för att just jag får chansen att utveckla och inta nya marker med Killing Your Darlings.

Tänk vilka olika case denna resa gett hittills bland annat; stylat och fotat produktfoton till företag, designat Fred Perry butik, Byggt och stylat montrar på Mässor likt FORMEX och Nordiska Trädgårdar, stylat lifestyle foton, Föreläst som trendexpert och nu även som föreläsare inom inredning på två olika skolor, planering och skissande av kunders hem/hus, Fotat/stylat och skrivit inredningsreportage till tidningar, inrett offentliga miljöer som Café till Bed and Breakfast och mött en hel drös av rara kunder som gett så mkt och lyft mitt lilla KYD! 

För KYD är det alltid kundens behov som är utgångspunkten i det kreativa arbetet och min uppgift är att förverkliga drömmar utifrån smak samt stil och jag hjärtar det så mycket! Med Sol/ Åsa




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback