En Höjdare uppe på Entrance Mäklare hemsida


Öppen planlösning att älska 

Göteborgsbaserde och fina mäklarföretaget Entrance Mäkleri har just nu en riktigt fin pärla till lya ute nu! En väl mplanerad genomgångs 3:a med stort kök och öppen planlösning! Och en "höjdare" är vetkljihen takterrass med vacker utsikt över hela Göteborgs hamninloppet. Även detta har fångats in så kalasigt fint på bilderna på dess hemsida!! Kika in nedan några av mina favoriter! Med sol Åsa 


En del ac Vardagrummet! 

Hallen är både vacker och inbjudande!! Älskar kapphängaren! 

Köket med tegelvägg och öppna hyllor!

Foton Entrance Mäkleri - fotograf Andera Bergstedt



Kommentarer
Postat av: Emmelie

Såååå fin! Synd att den ligger i Göteborg, jag letar i Stockholm :) Lite för lite färger för min smak också. Ska titta på den här nästa helg, sjukt mysig tycker jag!

http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-3rum-liljeholmen-stockholms-kommun-liljeholmsvagen-10-8205455

2015-10-09 @ 08:42:46

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback