"Belyser" mina favoriter - utebelysning 2015





Just nu med temat belysning utomhus och här nedan "belyser" jag mina favoriter som jag inreder ute helst med 2015! Här ovan ser ni ett collage! 

1 ) Norljus Karlstad Galv Ute Stallampa (www.lampan.se) 675kr

2) Star Trading Decor Led nät (www.lampan.se

3) Star Trading Globe Solcellsbelysning (www.lampan.se219kr

4) Konstsmide Assisi led (www.k-rauta.se579kr

5 ) Granit, Lykta solcell (www.granit.com179kr

6) BrightDesign - Dett (www.brightdesign.se1449kr

7 ) BrightDesign - Aneta backe svart  (www.brightdesign.se399kr

8) Granit - Ljusslinga glödlampor (www.granit.com449kr

9) Enjoy Candles - (www.inreda.com) från 300kr  

Med sol Åsa 



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback