Tävla & Vinn Fototavla från About:Blank - Kenny Bergander


Nu kickar vi igång en fin Tävling hos KYD och i vinstpotten ligger denna snygga fototavla från finaste About Blank


Det är den begåvade fotografen Kenny Bergander (Kenny-Bergander-Photography ) som ligger bakom surfföretaget "About:Blank"och även han som rest världen runt och fångat in både vågor och foton på platser att drömma sig bort till - Foton som förmedlar så mycket värme och känsla av frihet!  


Hans sätt att med hjälp av kamera fånga dessa stunder får KYDs designhjärta att smälta och personligen gillar KYD extra mycket foton på just hav, stränder, naturens krafter och ögonblicksbilder. 

Kenny har även släppt fotoböcker med sina bilder samt på About Blank Surf hemsida finns även produkter likt tröjor och väskor med hans foton tryckta på! Allt i ren och snygg surfanda! Kika in deras facebook samt instagram.



Såsom vågen rullar in mot strand, så rullar dessa foton in i mitt hjärta!

Just nu kan just Du vinna denna 30*42 - Folding Over print (utan ram) att inreda en vägg med och drömma er bort till havet och surfing livet! 

Allt du behöver göra för att delta är att skriva ett fin motivering varför just du vill vinna i kommentarsfältet. Ni har fram till den 27/3 på er! Lycka till! Med Sol Åsa 

Tack alla finingar som varit med och tävlat. Vinnaren är utsedd och den lyckliga är Li


STORT STORT Grattis. Jag sänder ett mail till dig under ang din adress. Massa sol till er alla som deltagit och håll utkik efter nya tävlingar inom kort! 


Foto Kenny Bergander





Kommentarer
Postat av: Elli

Med tre grabbar ör de ofta full fart och lite lugn och ro. Denna tavla skulle jag hänga upp den i vårt kontor/atelje/syrum för å skapa lite mer lugn i vardagen :)

Svar: 👏👍
Åsa None

2015-03-17 @ 12:47:24
URL: http://fotograftretton.blogg.se
Postat av: Nina Pederssen

Känslan som havet ger i denna bild får mig både känna energi och lite rädsla! Men mest energi och frihet! Jag skulle mer än gärna vilja vinna printen för att hänga upp i min hall där färgerna går i havsblått! Den skulle bli så fin intill! Kram Nina

Svar: 👍👏
Åsa None

2015-03-17 @ 14:00:24
Postat av: Jenny

Friheten till havet och vågen som drar in! Vilken fin bild! Jag skulle mer än gärna vilja vinna denna tavla! Mvh Jenny

2015-03-23 @ 09:06:19
Postat av: Li von Sydow

Följer @aboutblanksurf på instagram och inspireras varje dag! Att få ha en tavla på väggen skulle göra mig så lycklig. Just denna bild får mig att tänka på Edith Södergrans dikt 'Det underliga havet', om hur havet, vågorna och surfing ständigt lockar mig ut på nya äventyr och fantastiska möten!

"Sällsamma fiskar glida i djupen,
okända blommor lysa på stranden;
jag har sett rött och gult och alla andra färger,
men det granna, granna havet är farligast att se,
det gör en törstig och vaken för väntande äventyr:
vad som har hänt i sagan, skall hända även mig!"

Svar: 👏👍
Åsa None

2015-03-26 @ 00:13:35

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback