Inred med aprikost/korall, mörkt trä och cement



Det är dax att flytta ut på balkong eller altan och inreda nya fina oaser inför 2015 och dess mysiga stunder under solen. 


Korall samt aprikost kulören får alltid mitt hjärta att slå kullerbyttor då våren är i åtagande! Fräscht, mjukt, varmt och glad kulör som känns extra mycket denna årstid! Ihop med cement krukor, bord och rotting i mörka nyanser tycker jag den känns extra fin intill! Just nu planerar jag en uteplats och givetvis ger jag då även förslag på just kulören som jag gillar så mycket! Korgar, kuddar och fina ting samt fotona ovan kommer från Danska Cozy living - www.cozyliving.dk Kika in och gilla med! 


Med sol Åsa 


Foton Cozy Living och Granit 





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback