Bjuder på en smygtitt från KYDs skrivbord - 3D visualisering och skissande




Länge sen jag visade någon av KYDs skisser! Idag lyssnas det på sommar musik För att komma i rätt stämning då jag skissar och ritar på kommande kunds sovrum! Temat är varm, mjuka material ihop med tidlös design. Inspiration är hav och strandliv. Så för mig var det ett enkelt val att ge förslag på mjuk tapet på vägg i en textilkänsla som känns som sand, en bädd i mjukt vitt! Ihop med belysning på golv och bord från Gubi, klädhängare i svart. Spegel på vägg med runda former från House Doctor, förvaring som är viktig för kunden både bakom draperi samt i hyllor med fikor från Norrgavel! Matta i svart och vitt grafisk mönster som lyfter ihop tråden mellan den och belysningen samt den fantastiskt fina akvarellmålningen på väggen!  Nu tillbaka och skissa i 30 min till! Happy Day!  Med sol Åsa 


PS ni vet väl att ni kan anlita KYD om så önskas för inredningshjälp, planering, skisser mm! Sänd iväg ett mail på [email protected]

Moodboard och Produktcollage med tema strand och harmoni ala surf! Den vackra tavlan fick min kreativitet att surfa upp på en hög hastighet idag och skissandes har gått på bästa vågen.


Skisser i 3D, ett sätt att planera och möblera med mått och kulörer på ett bra sätt inför kund! 

Skisser av och tillhör KYD alias Åsa Gramén 




Kommentarer
Postat av: JENNYH - Mammablogg

Snyggt!

Svar: Tack rara
Åsa None

2015-03-04 @ 09:14:07
URL: http://jennyh.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback