Oslo tips del 3/3 - Ljuvliga Blomstrande Mina Milanda





Sist men inte minst ut på min 3 tips på smultronställen att ej missa då man är i Oslo är - Mina Milanda

Mina Milanda är en härlig romantisk boutique där man hittar den perfekta blomsterbuketten, finaste solhatten, vackra gröna växter, väskor, vaser och kvalitetsljus! KYD älskar just denna plats, mycket väl beläget nära den charmiga restaurangen Kolonihagen (granne) och känslan av värme från vedkaminen och ljusen ihop med blomstrande väldoftande lövkojorna i vitt och gröna palmblad får mitt utbildade Retail hjärta att jubla! Allt här är så valt med värme och känsla! Jag älskar det! Trevlig personal och jag vill köpa med mig allt hem från butiken! 

Med sol Åsa 

 



Värmande kamin passar alla årstider!!
Logotypen ovanför innegården fönstret 
Att smyga in här är och fånga in dofterna av blommor och sommar

Prästkragar i Size XL 


Foton killinyourdarlings 



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback