Juni värme och solsken i blick och det nordiska ljuset




Jag tror på Juni, jag tror den kommer ge oss solsken och varma ljumma vindar! Precis fotat och stylat klart och klockan är 23.30 - att fota stämningsfoton ala utebelysning under en klarblå sommarhimmel som uppdrag är inget 9-17 jobb! Men vad gör det då det bidrag till magisk känsla av sommarnatt och över mig glittrade en stjärnhimmel av lampor under parasollet och jag är fyra myggbett rikare. Något att minns då det blir mörkt vid 15 tiden i november... Resultatet kommer inom kort! 

Fångade även in Skärgården ala Fjäderholmarna i helgen, foton ovan samt veckans färska blomster på sängbordet är magiska Pioner i rosa, gult och aprikost! Happy day!

Med sol Åsa

Foton av och tillhör Killingyourdarlings  



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback