TÄVLA & VINN presentkort värde 500 kr hos FavoritDekor.se




Design uppåt väggarna är något jag ofta ser till att mina kunder ska omges av ! Det kan vara allt från konst till foton ellr varför inte ta fram en betydelsefull text och inred på en favoritplats! 

Jag är Väldigt glad att kunna meddela att denna vecka är det Tävling just med väggen i fokus hos KYD och i vinstpotten ligger ett presentkort på 500 kr hos favoritdekor.se

Jag gillar extra mycket deras sortiment av tavlor i svartvitt och här ovan ser ni några av Mina favoriter som jag gärna inreder fina platser med! Kika in deras hemsida och finn din egna favorit och se alla andra snygga posters och produkter - www.favoritdekor.se


Allt ni behöver göra för att delta är att skriva ett fin motivering varför just du vill vinna i kommentarsfältet. Ni har fram till den 10 juli kl 12.00 på dig. Lycka till! 




 

1) Hur skulle du vilja inreda med FavoritDekors motiv och vilken skulle du helst vilja inreda med! Berätta och motivera. 

Med solskensVärme Åsa 

Tack alla finingar som varit med och tävlat. Vi hade svårt att avgöra vinnaren då alla kom med så fina motiveringar men efter lite övervägande föll vinsten till Michael!


STORT STORT Grattis. Jag sänder ett mail till dig under ang din adress. Massa sol till er alla som deltagit och håll utkik efter nya tävlingar inom kort! 




Foton via FavoritDekor / collage KYD 



Kommentarer
Postat av: Michael

Fin tävling : ) Jag skulle vilja glädja min fru som tjatat om att det är viktigt att man även inreder fint på toaletten. Kanske en tavla och ett ljus kan bli fint där? Min fru skulle bli glad och tänker att det vore en fin semester present till henne att sedan även sätta upp den till henne som inte är så händig. Ha en trevlig sommar Med vänlig hälsning, Michael

Svar: Åh fin tanke! ✊🏻👏🏻
Åsa None

2015-07-03 @ 11:05:54
Postat av: Nina Petersson

Bra tävling! jag håller på att bygga upp en tavelvägg och letar efter den sista pusselbiten och fann Sthlms tavlan som en bra sista tavla i kollektionen! Jag håller mina tummar hårt! Tack för en bra blogg! Mvh Nina

Svar: ✊🏻👏🏻
Åsa None

2015-07-03 @ 11:09:20
Postat av: K-G Gramen

Hej, kul tävling! Jag har kollat FavoritDekor.se och slogs då av deras väldigt breda utbud. Klart imponerande! Eftersom jag är en hängiven fotoentusiast sedan drygt fyrtio år - och då sett mycket bild - vill jag ändå framhålla det utbud FavoritDekorse kan presentera. F n håller jag på att sätta ihop en svartvit kollektion med lite abstrakta klosterbilder tagna vid Varnhem och Gudhem i Västergötland och tror att några av de ramar som Favorotdekor.se marknadsför kan passa bra för. /Mvh K-G Gramen

Svar: 👏🏼👏🏻👏🏼👏🏻
Åsa None

2015-07-03 @ 13:06:11
Postat av: Helena i Uppsala

Tavlor & grafiska tryck - bilar och cyklar.
Brorsonen har just köpt hus utan att ens ha tjej. Det var dubbelgaraget som lockade. Jag blev jätteglad för nu blir det mycket lättare med julklappar och födelsedagspresenter. Nehej då! Han är inte ett dugg intresserad av heminredning. Saftservisen av fint märke till trädgården hamnade hemma hos föräldrarna i stället. Men han mekar ju så en affisch med en sportbil borde ju gå hem någonstans, i alla fall i garaget!

Svar: 👏🏻👏🏼
Åsa None

2015-07-03 @ 16:54:09

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback