KYDs 2015 - tack för utmaningarna, casen och erfarenheten




KYDs sammanfattning av 2015 .Året som inneburit spännande stora projekt till privata kunders heminredningar! Skisser, materialval och inredningsförslag har tagit fram. Även dagar bakom kameralinsen och lyfta fram produkter i både fjällmiljö samt ute vid havet. Variationen har varit bred och kunderna varit underbara! Tack för ni som väljer KYD ! Det är en ära att få vara kreativ med kunder likt er!


Jag älskar allt som har med havet att göra och att få bo nära det är ett måste för mig! För att finna ny energi och få inspiration åker jag ofta ut hit! Året har inneburit många sådana stunder och givetvis har detta fångats in likt i hjärtat såsom med kameran. KYD har även under året fått gjort både styling och fotograferingscase och jag älskar att se till kundens koncept och sedan skapa något utifrån det! Att lyfta fram en känsla som känns rätt i tiden och rätt för kundens kundsegment! Kunskapen jag fick från Växjö Universitet med mixen av inredning, marknadsföring, design och Ekonomistyrning har verkligen fått extra användning detta år . 


Jag älskar känslan att försvinna bort i stunden via kameran! För via bilden kan vi så lätt minnas och flyttas tillbaka till platser och stunder som vi behållt i hjärtat men som ibland kan vara svårt att minnas på näthinnan. KYD har även under detta år fått äran att agera föreläsare på inredningskurser. En utmaning för en som aldrig varit någon som gillat att stå och prata inför stora grupper men oj så kul det varit och så mkt det gett en och vilka fina elever man fått möta och inspirera! Frivolt i det kreativa hjärtat! Med sol Åsa 

Foton och layout killinyourdarlings 



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback