Tävla & Vinn valfri Vee Speers poster från ViSSEVASSE




Nu är det åter Tävling här på KYD bloggen och jag älskar stt kunna bidra med att ni där ute har chansen att vinna fina inrednings detaljer som jag hjärtar lite extra mycket. Jag är därför väldigt glad att meddela att denna gång gör KYD samarbete ihop med fina danska Företaget ViSSEVASSE och grundaren Dorthe. 


Jag bloggade häromdagen om deras nysläppta /i nytappning från Vee Speers. Läs om inlägget här; killingyourdarlings.blogg.se



Just nu kan just Du vinna valfri print från Vee Speers (du väljer själv ut vilken) i vinsten. Kika in deras hemsida; http://vissevasse.dk/collections/vee-speers


- Allt du behöver göra för att delta är att skriva ett fin motivering varför och vilken print just du vill vinna, vart i hemmet den får flytta in och förgylla  i kommentarsfältet nedan . Du har en vecka på dig fram till den 2 Maj kl 12. Stort Lycka till! Med Sol Åsa 



Foton ViSSEVASSE för Vee Speers
http://vissevasse.dk/


Tack alla finingar som varit med och tävlat. Vi hade svårt att avgöra vinnaren då alla kom med så fina motiveringar men efter lite övervägande föll vinsten till Ellinor!


STORT STORT Grattis. Jag sänder ett mail till dig under ang din adress. Massa sol till er alla som deltagit och håll utkik efter nya tävlingar inom kort! 




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag älskar Vee Speers prints och har sedan tidigare flera favoriter i miniformat. Tyvärr har det aldrig blivit av att de kommit upp på väggen igen efter flytten i höstas. Men nu, när det så sent som i förra veckan blev klart att vi vann budgivningen på drömlägenheten så är ännu en flytt nära förestående. Även om flytten i sig kanske inte lockar så längtar vi båda efter att få flytta in i vårt nya, gemensamma hem. En given fusion och faktiskt också något av det första som vi redan är överens om är en tavelvägg i vardagsrummet. Där skall våra respektive gebiter få samsas om det obegränsade utrymmet. Självklart har min Vee Speers-prints en given plats i samlingen och visst hade det varit fint att låta en gemensam tavla vara centrum i hela kreationen. Om nu jag får välja (vilket jag får då det är jag som skriver denna kommentar) hade jag gärna sett #11 tillsammans med de andra där på väggen. Å andra sidan är det svårt att välja, men vi börjar väl där ;)
Kram

Svar: 👏👍
Åsa None

2015-04-25 @ 13:29:41
Postat av: Elisa

Vi saknar tavlor till sovrummet som vi vill ska förmedla en rofylld känsla. Nummer 12 eller nummer 13 skulle passa oss fint. De förmedlar just en lugn, vilsam och harmonisk känsla, samtidigt som det är ett fågeltema som vi tycker mycket om, och som också finns som en röd tråd i resten av vårt hem. Vi skulle bli oerhört lyckliga för vinst! :)

Svar: 👍👏
Åsa None

2015-04-25 @ 18:57:48
Postat av: Jenny

Alla dessa prints är helt ljuvliga! Jag fastade speciellt för "thirteen nr 10"! I slutet av förra året köpte jag min allra första lägenhet mitt i Malmö city, och jag älskar vartenda millimeter av den. Tyvärr blev jag akut sjuk och fick läggas in på sjukhuset, men fick igår reda på att jag blir friskförklarad och utskriven den 12 maj:) Innan jag blev sjuk hann jag möblera hela lägenheten men det som återstår nu är tavlor. Därför önskar jag att detta underbara print kunde få hänga i mitt sovrum. Bilden är extremt lugnande och att somna samt vakna upp med bilden framför ögonen skulle göra varje dag lite lättare.

Svar: 👏👍
Åsa None

2015-04-28 @ 11:14:10
Postat av: Anna

Vilken härlig tävling! Jag och min familj ska flytta om en månad och jag skulle väldigt gärna hänga Thirteen - Untitled #13 i min hall. Den kommer då att vara det första möter våra gäster.

Svar: 👏👍
Åsa None

2015-04-29 @ 21:17:09
Postat av: sandra

Som nyinflyttad saknar vi tavlor på nästan alla väggar. Om jag skulle få äran att vinna THE BIRTHDAY PARTY PLAKAT - Untitled #3 skulle den få hänga i vardagsrummet så att alla skulle kunna få njuta av den varje dag.
Har verkligen älskat Vee Speers konst sen jag såg det första gången på fotografiska sommaren 2011.
Håller alla tummar och tår!

Svar: 👏👍
Åsa None

2015-05-01 @ 11:46:00
URL: http://sandrasliv.se
Postat av: Linda Olsson

Går det att inte älska Vee Speers ljuvliga prints?? Jag skulle önska mig #30 om jag blir den lycklige. Hade just den en gång Å älskade den, men den kissade Elsan🐱 på innan hon vart steriliserad 😤😂 Ha en fin dag 💚

Svar: 👍👏
Åsa None

2015-05-01 @ 13:10:08

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback