Tävla & Vinn Armband med silverring från fina Maro Design



Nu kickar vi igång en till ny Tävling hos KYD och i vinstpotten ligger denna gång ett ljuvligt fint smycke från fina Maro Design! Då jag studerade på Dekor och Reklam i Sthlm för många år sedan fann jag en fin vän i min klasskamrat Mia! Hon har nämt vid ett flertal tillfällen hennes syster Malins kreativitet och tack vare Instagram har jag sett och tagit del av denna begåvade tjej och hennes talang samt företag! 

Malins sätt att designa stilrena smycken får KYDs designhjärta att smälta. Kika in hennes www.marodesign.se  
och se alla de andra produkter med som hon tagit fram! Alla smycken är tillverkade av Malin för hand, i äkta silver - sterling silver 925 - i sin egen smedja. Hon vill skapa tidlösa smycken som passar för alla, för alla tillfällen. Varje smycke skapas med kärlek och varje silverbit är unik - precis som du och jag.

Malin syr även mössor i bomullstrikå och vimplar. Alla tyger som används är oekotex-certifierade.

Just nu kan just du vinna detta vackra armband att smycka handleden med inför hösten. Allt du behöver göra för att delta är att skriva ett fin motivering varför just du vill vinna i kommentarsfältet. Du har en vecka på dig. Lycka till! Med Sol Åsa 

Vinstvärde; 475

Grattis Jeanette - Du är den lyckliga vinnaren i Tävlingen från MaroDesign och det vackra armbandet. Kontaktar dig via mail under dagen! Med sol Åsa 



Foton från och av Maro Design med tillåtelse 



Kommentarer
Postat av: Sabina

Gud så fint, får kolla närmare på den tävlingen! :)

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-09-04 @ 16:14:17
URL: http://minegensite.wordpress.com/
Postat av: Ida

Jag skulle älska att bära armbandet på min bästa väns bröllop då jag ska sjunga på vigseln. Så enkelt och vackert. Efter det kommer jag nog bära det varje dag. Älskar smycken som passar till allt!

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-09-05 @ 07:45:23
URL: http://mobler.se/idasundell
Postat av: Frida

Oj vad vackert detta var!
Jag älskar när det är stilrent,
inte för mycket eller för lite för då
känner jag mig alldeles bar.
Väldigt vackert gjort,
vinner jag detta är det något stort :D

Hälsningar Frida ([email protected])

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-09-05 @ 08:48:26
Postat av: Jeanette T

Så otroligt stilrent och fint. Då jag aldrig använder klocka skulle det här sitta perfekt på min handled. Jag skulle med stolthet använda det varje dag och känna kärlek på handleden istället för att bry mig om tiden.
Kollat Instagram och där fanns verkligen bilder på många vackra smycken.
Snyggt hantverk helt enkelt,
Jeanette

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-09-05 @ 09:43:36
Postat av: Ellinor

Vilket fantastiskt vackert armband!
En något långsökt association kanske, men något jag tänkt väldigt mycket på de senaste dagarna är alla fantastiska vändingar som livet tar. För ganska exakt ett år sedan var livet på absoluta botten. Sakta men säkert förändrades dock saker och ting - nytt jobb, nya vänner, bättre prioriteringar och ett mer harmoniskt jag.
"All good things comes to those who waits" sägs det och faktiskt, precis så är det. Cirkeln är sluten och innuti den finns bara lycka.
När jag nu såg detta armband med cirkeln i centrum blev det lite av en symbol för de tankar jag haft.
Hade därför varit fint att få bära det som en påminnelse av allt detta <3
Kram

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-09-05 @ 11:39:45
Postat av: Sandra

Jag tror inte att jag har någon chans att vinna det här otroligt vackra armband(pga alla otroligt fina nomineringar innan). Men jag gör ändå ett försök. Det armbandet skulle jag använda dagligen då jag tycker det är otroligt fint med stilrena armband och den fina cirkeln skulle på minna min om att leva här och nu och inte hänga upp mig på vad som ska hända och inte kommer hända. Jag skulle behöva få något som påminner mig om det, för mitt eget bästa. Framtiden kan jag inte på verka nu. 💛

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-09-06 @ 13:16:40
URL: http://sandrasliv.se
Postat av: Lena Eriksson

Tidlös elegans passar lite var stans.
Till de slitna jeansen eller finaste stassen. Armbandet är vackert så in i vassen.
Det vill jag ha och bära var da.

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-09-08 @ 23:53:42
Postat av: Anna

Hej!

Jag och min sambo gifter oss den 4 oktober, det är några veckor kvar bara :) Jag hade inte tänkt ha så mycket smycken men ett armband kunde vara väldigt fint! Cirkeln blir en fin symbol som känns helt rätt för vår dag och tiden efter. Kärlek!! kram

Svar: 👍👏🍏
Åsa None

2014-09-09 @ 21:16:04
Postat av: Johanna

Hej!
Jag har en kollega som alltid staller upp I vått & tort som jag skulle vilja ge en uppskattning och med denna lilla gåva vet jag att hon skulle bli glad och varm I hjärtat!

Svar: 👏👍✊
Åsa None

2014-09-10 @ 08:50:58
Postat av: Malin

En Cirkel. Ingen början, inget slut. Från här och till evigheten! En beskrivning av kärleken till mina barn. Oändlig! Som småbarnsförälder & föräldraledig varken unnar man sig eller tar sig råd. Att vinna detta vackra tidlösa smycke skulle ge välbehövligt glitter i vardagen!

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-09-11 @ 21:53:27

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback