Tävla & Vinn 2 posters att pryda barnrummet med från W:form





Happy Wednesday! Nu kickar vi igång en till Tävling hos KYD och i vinstpotten ligger två fina posters från rara illustratörföretaget W:form. 

Wenche och Daniel har arbetat fram dessa underbara motiv i fina färger och med bra kunskap för barn i sitt lärande med bokstäver och siffror! Deras sätt att förgylla med söta illustrationer och färger får KYDs designhjärta att smälta. Kika in deras resterande kollektioner - www.wformsweden.com 

Just nu kan just du vinna dessa två posters att inreda barnrummet med eller ge bort till en liten vän och dess rum! 

Allt du behöver göra för att delta är att skriva ett fin motivering varför just du vill vinna och vem dessa fina posters skulle få flyga hem till i kommentarsfältet. Du har en vecka på dig. Lycka till! 

Tack alla finingar som varit med och tävlat. Hade så svårt att avgöra vinnaren då alla kom med så fina motiveringar men efter lite prat ihop med Wform så föll vinstlotten till Pamela! 


STORT STORT grattis. Jag sänder ett mail till dig under dagen ang din adress. Massa sol till er alla som deltagit och håll utkik efter nya tävlingar inom kort! 



Foton lånade  med tillåtelse av W:form 



Kommentarer
Postat av: Louise Andersson

Vi flyttar in i vårt första hus i helgen och vår 4 månaders kille ska få sitt första egna rum - men utan inredning. Vi valde att skänka vår spargris till ebolaoffren så dom här affischerna hade varit en fin gåva till lille Anton ♡

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-10-29 @ 20:44:19
Postat av: Anna G

Jättejättejättefina, jag smälter så ljuvliga posters! Och samtidigt pedagogiska, underbart. Jag skulle vilja ge dessa i julklapp till en liten brud som har alldeles för tråkiga och kala väggar. Hon skulle bli superglad :)
Vänliga hälsningar, Anna

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-10-30 @ 01:06:54
Postat av: Johanna

Har precis fått en liten dotter och ser så mycket fram emot att inreda hennes rum, som fortfarande står tomt. Dessa hade passat så fint in hos henne, där jag planerar att få till en retroinspirerad stil med lite mjuka inslag i pastell och fluff. Förutom att dessa posters är snygga är det också ett stort plus att de har en pedagogisk baktanke!

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-10-30 @ 09:11:24
URL: http://mittlillahem.blogg.se
Postat av: Frida Elmgren

Hejsan!

Snart fyller min väninnas dotter 1 år,
därför hoppas jag på att jag dessa får.
Hon skulle älska dessa här,
så givetvis önskar jag sprida lite glädje i hennes atmosfär :)

Håller tummarna för fullt och önskar dig en fortsatt fin dag!

Hälsningar Frida

Svar: 👍☀️
Åsa None

2014-10-30 @ 10:19:48
Postat av: Emma

Men jäklar vadu du levererar bra tävlingar som vanligt! Är hemskt gärna med och tävlar!

Skulle vilja vinna en poster att ge i julklapp till min kompis son Elvin! :)

Håller alla tummar och tår att jag blir den som vinner :)

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-10-30 @ 14:28:00
Postat av: Pamela

Vilka underbart söta posters! :)

Jag skulle så gärna vilja inreda ett barnrum i vårt hus. Det har varit en dröm i många år att få ett eget litet liv att rå om. Men för en del av oss är det väldigt svårt att få barn och för vissa går det inte alls. Vi kämpar på och gör vårt bästa med att hålla hoppet uppe i vår berg- och dalbana av känslor. Under tiden passar vi på att ge vår överskottskärlek till mina syskonbarn..:) Och jag skulle gärna ge två fina posters i julklapp till min 4-åriga systerson som precis börjat lära sig alfabetet.

Jag hoppas på tur, både i tävlingen och bebisfabriken..:)


Svar: 👏👍
Åsa None

2014-10-31 @ 19:48:23
Postat av: Elli

Om jag vann dessa två underbara posters skulle ABC-postern få pryda sonens rum tillsammans med hans numbers-poster han fick när han fyllde ett. Numberspostern som ligger i vinstpotten skulle jag ge till min vänninas son som "syskonpresent" då han blir storebror i början av nösta år. Håller tummar och tår att dessa underbara glädjespridare får fara hem hit och inspirera våra små gossar

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-11-01 @ 23:21:58
URL: http://fotograftretton.blogg.se
Postat av: JUNITJEJ

Jag vill vinna!!! Dessa skulle pryda mitt klassrum så fint.

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-11-02 @ 13:06:52
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Lena E

Lärande konst är vackert på väggen.
Väggarna i grabbens rum känns lite kala och det skulle inte vara fel med lite sköna posters som är tillräckligt snygga för att även hänga med högre upp i åldern.

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-11-06 @ 14:52:05
Postat av: Pamela

Nyfiken vem som vann, hoppas fortfarande! :)

Svar: ✨👏
Åsa None

2014-11-13 @ 21:28:48

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback