Tips & Inspiration ihop med ANZA. Beckers & PerPr - Cozy Relax Del 3


Det klara resultatet - en Cozy Relax oas 

Beckers målarfärg torkade väldigt snabbt igår och efter lite kikade på materialval för att göra fåtöljen lite mer mysig samt att man ej ska få "träsmak" då man gungar på stolen så valde jag att sy en nackkudde och en lös sittkudde i skinn med stoppning av ull. Detta material blir bara vackrare med åren av slitage och just precis så vill man ju ha det; att denna pinngungstol ska det gungas mycket i och komma till användning! 

Även den gråa kulören "Industri 514" -  NCS S 4500-N tycke jag blir ännu finare med en brun ton av skinn intill! 
Och just så som jag känner då jag är på ön Gotland - lugnet och mysfaktor är på MAX! 

Jag hoppas att KYD tillsammans med Beckers kulörval och med hjälp av ANZAs penslar gett er mina fina följare lite tips och idéer att ta med er in i höstmörkret. Tänk vad lite färg kan göra för att skapa en annan känsla och personlighet i en möbel! - Så på med målarbyxorna och skutta ut och handla färg och penslar sen är ni redo att "måla hela världen" som man sjöng som liten...


Har sedan innan haft en bit "fjällstuga" i staden och nu har jag även en bit Gotland här i staden! Två pärlor till platser som ger mig som inredare och stylist massor med inspo! Ha en mysig kväll! Med Värme Åsa 



Foton, styling och målning killingyourdarlings /Åsa Gramén





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback