TÄVLA & VINN Fina "Numbers" från W:form



Den här veckan är det Tävling igen hos KYD i samarbete med företagetW:form och i vinstpotten ligger en underbar poster att inreda barnrummet med eller överraska som gåva till någon liten. I september hade KYD äran att lotta ut Wforms "ABC", denna gång heter postern "Numbers" som går att vinna!  KYD hjärtar verkligen detta företag som drivs av Wenche & Daniel. Deras sätt att designa söta och charmiga motiv får mitt designhjärta att göra kullebyttor. Med fina färgval och lekfullt formspråk passar de in i många fina rum hos de små! Gillar extra mycket då design får en pedagogisk syfte! 

 

Postern går att beställa även via webshop.www.wform.dk eller via mail: [email protected] Men ni kan även just nu vinna en alldeles egen poster! Allt ni behöver göra för att delta är att skriva en fin motivering varför just du vill vinna i kommentarsfältet. Du har en vecka på dig. Lycka till!

 

- Berätta och motivera varför just du skulle vilja vinna denna underbara illustration/poster och vart i hemmet den skulle få bo. Glöm ej att hänvisa till mailadress. Med solskensVärme Åsa


Tack alla finingar som varit med och tävlat. Vinslotten har fallit till Elli och hennes son! 


STORT STORT grattis. Jag sänder ett mail till dig under dagen ang din adress. Massa sol till er alla som deltagit och håll utkik efter nya tävlingar inom kort! 





Kommentarer
Postat av: Elli

Om jag vann denna fina poster så skulle min son få den när han fyller ett år nu i april. Den skulle få pryda hans vägg i barnrummet, tror den skulle gå hand i hand med de ljusa nyanserna av nougat och linne som förgyller hans väggar. Den skulle dessutom komma att hänga på sådan höjd att han själv kan se den ordentligt och på så sätt kan räkna de fina mönstren och staplarna.
Håller verkligen tummarna nu då denna vore perfekt till min älskade lilla skatt.

Tack för en härlig blogg med massor av inspiration♥

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-03 @ 23:55:48
URL: http://fotograftretton.blogg.se
Postat av: Elli

Om jag vann denna fina poster så skulle min son få den när han fyller ett år nu i april. Den skulle få pryda hans vägg i barnrummet, tror den skulle gå hand i hand med de ljusa nyanserna av nougat och linne som förgyller hans väggar. Den skulle dessutom komma att hänga på sådan höjd att han själv kan se den ordentligt och på så sätt kan räkna de fina mönstren och staplarna.
Håller verkligen tummarna nu då denna vore perfekt till min älskade lilla skatt.

Tack för en härlig blogg med massor av inspiration♥

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-03-03 @ 23:57:21
URL: http://fotograftretton.blogg.se
Postat av: Anna

Vi har snart bott i vårt nya hus i 3 (!) år och väggarna gapar fortfarande tomma i barnrummet. Min lilla 6-åring har börjat hinta om att hon skulle vilja ha en tavla ovanför skrivbordet. Nu har kag velat klart och hoppas på vinst för hennes och min skull! Tack för fin blogg!

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-05 @ 17:23:44
Postat av: Emma

Ååh den är helt underbar! Skulle passa perfekt i min sons rum. Superfina färger och han tränar för fullt på att lära sig räkna :) Vårkram från Emma

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-03-11 @ 08:15:53
URL: http://www.emmaericas.blogspot.se
Postat av: Ellen

Oh va fin! Skulle vilja vinna denna poster och ge till min systerson i present i april då han fyller 3 år! /Ellen

2014-03-11 @ 08:18:20

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback