Att fånga in de där stunderna & vyerna, att se guldkorn(t)en..




Ikväll hade vi Far och Dotter tid! Vi besökte Fotografiska ihop i torsdagskvällen. Det är Tack vare min rara Pappa som jag har kommit att fotografera så mycket! Han har inspirerat mig och min storebror mycket när det kommer till just foto! Minns hur han spenderade timmar i fotolabbet då vi var små! Det var något spännande med just det ljuset i det rummet - Då fotografering handlade om rena hantverket! Med åren har vi fått mer och mer förståelse över Pappas stora brinnande intresse! Att fånga in de där stunderna och vyerna som betyder något, att se och ta guldkorn(t)en...

På soffbordet ligger den finaste "coffee table" boken - Silverkorn heter den! Den är formgiven och gjord av storebror Johan och handlar om pappa och hans foton genom åren! Den betyder oerhört mycket!  En mycket fin kväll med avslutning med solnedgång i gult, rött och blått över staden! Med sol Åsa 

En sida ur boken

Foton killingyourdarlings 



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback