SAMARBETE OCH TÄVLING MED DECOR MAISON


 


KYD har fått äran att ingå ett samarbete med finaste Decor Maison! Känns otroligt roligt att tillsammans med dem kicka igång en tävling för ER mina läsare! Jag kommer även dra på mig tapetseringskläderna och bjuda på före och efterbilder för ett inredning/styling projekt som jag hoppas ni vill följa med på...
 

Decor Maison är ett tapetvarumärke som blandar nordisk stil med internationell klass. Alla tapet kollektioner har dock en sak gemensamt. De är gränslösa, nyskapande och medvetna i sitt uttryck. De håller hög kvalitet, har en hög designkänsla och de har en historia att berätta. Decor Maison har sin bas i modeindustrins och textilrikets vagga Borås. Här designar de egna kollektioner i tätt samarbete med talangfulla svenska designers, samtidigt som de handplockar tapetkollektioner från hela världen.

 

I vinstpotten finns 5 rullar av någon tapet ur kollektion Eden! Kolla iin den HÄR
 
Tävlingen pågår till och med den 21 Feb! Alla är välkomna att medverka och allt du behöver göra är att svara på vilken som är din favorit av Decor Maison Garden kollektion  och motivera vilken del av ditt hem som skulle behövt ett vårlyft med hjälp av en vacker tapet! Skriv detta i kommentarsfältet och glöm ej att uppge mailadress. Ett STORT Lycka till. Med Sol/Åsa

Tack alla finingar som varit med och tävlat. Hade så svårt att avgöra vinnaren då alla kom med så fina motiveringar så fick bli lottning och vinstlotten föll till Caroline Johansson  STORT STORT grattis. Jag sänder ett mail till dig under dagen ang din adress. Massa sol till er alla som deltagit och håll utkik efter nya tävlingar inom kort! 


 
Foton från Decor Maison

 




Kommentarer
Postat av: Jennie


Halloj,
Nr: 3331 är min favorit och den skulle jag vilja sätta på en vägg i våran kolonistuga som behöver målas och fräschas upp. Vi bor där under sommaren och ska i vår ha namngivning för vår son där så det vore extra kul att ha det fint tills dess!

2014-02-08 @ 12:54:55
Postat av: Lisa g

Vi skulle behöva göra om vårt vardagsrum då skulle nr 3336 passa jättebra i Harmoni med vårt nya kök i vitt och grått golv .

2014-02-12 @ 22:40:14
Postat av: Daniel Johansson

Stilfulla nummer 3320. Denna tapet skulle passa perfekt i vårt sovrum. Behagliga färger och harmonisk design att vakna upp till.

Svar: ✊👍
Åsa None

2014-02-17 @ 09:27:31
Postat av: CJ

Kul tävling Åsa! Jag har spanat in kollektionen och hjälp vad mycket fint! Om jag skulle tapetsera här hemma skulle jag utan tvekan välja den råa 3352-9 men nu tänkte jag faktiskt tävla för min mamma. Du förstår, hon har pratat om att göra om mitt gamla barnrum till en walk in-closet i många år men det blir liksom inte av. Jag tänker att den vackra tapeten 3338 skulle ge henne en spark i baken och lyfta rummet rejält. Håller tummarna! :)

Svar: ✊👏👍 visst finns den många fina darlingar! Fint med omtanke för mamma din!👍
Åsa None

2014-02-17 @ 17:06:41
URL: http://cjs.blogg.se
Postat av: Erik

Eden 3338 skulle få omfamna min säng och låta mig vakna upp till härlig vårgrönska och somna till lugnande grönt...

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-02-17 @ 20:21:09
URL: http://www.var-dags-rum.se
Postat av: Marie Kordelin

Hej :)
Nummer 3330 skulle få förgylla mitt till tänkta måbra rum. Fullkomligt älskar fåglar och fjärilar. Tapeten får mig att känna lugn och ro, precis så som det bör vara <3

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-02-17 @ 22:38:56
Postat av: Elisabeth

Vi har en länga vita garderober som går utefter en hel vägg i vårt sovrum. De har ganska många år på nacken och är rätt slitna. Så att tapetsera dem med blommor; tapeten 3319 skulle verkligen bli ett vårlyft för hela vårt sovrum. Och för att piffa till garderoberna ännu mer skulle jag vilja köpa svarta knoppar och svarta socklar. Snyggt tycker jag! :)

2014-02-18 @ 10:41:56
Postat av: Sarah

Hej vilken rolig tävling min favorit från eden kollektionen är 3318 och jag skulle så gärna vilja tapetsera om i mitt Vardagsrum <3

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-02-18 @ 21:44:52
URL: http://www.nattstad.se/frujacobsen
Postat av: Sofia Bergström

Men åhh, vilken rolig tävling. Jag skulle verkligen vilja ha tapet nr 3330 i vårt helvita och tråkiga sovrum.

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-02-20 @ 10:14:47
Postat av: Sandra Dahling

Nr 3328 skulle passa otroligt bra i vårt sovrum, tillsammans med båtar, minnen om skärgård och strand och varma ljumma sommarkvällar, kan vi få drömma oss bort bland molnen med den här fantastiska tapeten.
Och skulle det bli något liten bit tapet över så skulle den passa perfekt inramad som en liten tavla inne på kontoret ;)

Svar: Tävlingen är redan avslutas tyvärr! Men det kommer fler framöver !
Åsa None

2014-02-21 @ 22:05:04

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback