I mina nya lurar är det kreativ musik - Meze Headphones


 
När jag KYDar och exempelvis sitter och ritar så strömmar det ut musik från datan, telefonen eller radion! Jag skulle absolut inte vara kreativ utan musik! Då musik och design får gå hand i hand är det ännu roligare! Jag har fått äran att ha fått dessa snygga designade  hörlurarna från Meze Headphones! Jag älskar deras design med trä som detalj i designen! Just dessa darlingar heter 11 DECO! Ljudet är jätte bra i dem och de är även lätta och nätta i design uttrycket! Jag gillar även deras större hörlurarna likt Meza 73 Classic! Snygga och rejäla med trä som ett snyggt material i lurarna. Klicka hem ett par du med och låt musiken strömma ut ur de snyggaste trä hörlurarna på marknaden! Med sol Åsa 
 

Foton killingyourdarlings 
 



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback