TÄVLA & VINN 800 kr i presentkort från fina Stilbeslag




Detaljer avgör skillnaden på så många inredningar! KYD hjärtar därför de små sakerna som skapar personlighet i hemmet -  De  små "glittrande" guldkornen som dyker upp lite här och där!  

Hos fina företaget stilbeslag finner KYD just många av dessa guldkorn och just nu såhär intill julen är det extra fint att kunna agera Jultomte och Lotta ut fina vinster som Jag håller nära hjärtat till er mina följare! 

Stilbeslag är ett familjeföretag som drivs av Sandra och Peter Helmke. Deras passion är detaljer och de har skapat kollektioner som skall förenkla att välja nya beslag till inredningsprojekt. 

Även flera av kollektionerna finns i olika finishar vilket underlättar anpassning till andra detaljer som t.ex. bänkskivor, köksmaskiner, blandare eller vad du önskar att matcha emot.

Vad sägs om ett presentkort på kr 800,- att  välja varor ur Stilbeslags sortiment? 
Presentkortet kan även användas som delbetalning om ni väljer produkter för ett större belopp. Så ta chansen att tävla! 


1. Vilka läderfärger finns att välja på för handtagen Bruno Skin, Loop och Strap hos Stilbeslag?
2. Om du skulle vinna, vad skulle du välja från Stilbeslags sortiment? Motivera varför här nedan i kommentarsfältet! 

Ni har fram till den 17/12 kl 12.00 på er! Lycka till / God Jul Åsa och Stilbeslag

Foton Stilbeslag ; Layout killingyourdarlings 


Nu är tävling avslutad och vinst lotten föll på Ann! Stort grattis ! Jag mailar dig  ang adress mm! Tack alla som deltagit! Med sol KYD 



Kommentarer
Postat av: Tina

1. Choklad, cognac, natur och svart.
2. Jag skulle välja Loop - svart/blank krom till köket. SÅÅÅÅÅ snygga!

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-12-10 @ 22:49:52
Postat av: Ann

Bruno Skin finns i. natur,svart,cognac och choklad. Strap finns i : choklad, svart och natur.. Loop finns i natur, svart, choklad och cognac.
Om jag vinner skulle jag utan tvekan välja läderhandtagen Loop. Vi håller äntligen på och ska färdigställa ett
dressingroom i vårt gamla hus från 1845. Vi har utnyttjat ett gammalt rum med snedtak där man förr fövarade saltat kött och annan mat i. Där kommer jag bygga ett snyggt förvaringssystem och tillsammans med de gamla brädgolven kommer läderhandtagen göra sig så fint!

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-12-10 @ 22:51:45
URL: http://www.paulinaochjag.blogspot.se
Postat av: Ann

Bruno Skin finns i. natur,svart,cognac och choklad. Strap finns i : choklad, svart och natur.. Loop finns i natur, svart, choklad och cognac.
Om jag vinner skulle jag utan tvekan välja läderhandtagen Loop. Vi håller äntligen på och ska färdigställa ett
dressingroom i vårt gamla hus från 1845. Vi har utnyttjat ett gammalt rum med snedtak där man förr fövarade saltat kött och annan mat i. Där kommer jag bygga ett snyggt förvaringssystem och tillsammans med de gamla brädgolven kommer läderhandtagen göra sig så fint!

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-12-10 @ 22:52:59
URL: http://www.paulinaochjag.blogspot.se
Postat av: Sofia - Sofias Inredning

1. Choklad, Cognac, Natur och Svart.
2. Jag tycker att handtaget Victoria i polerad mässing är himla snyggt! Hade passat perfekt i vårat kök när det senare ska renoveras och köksluckorna ska målas gråa. Grått och mässing i kombination kan vara det allra finaste! :) Plus att Vicoria är så nätt och fin i formen!

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-12-11 @ 09:16:30
URL: http://sofiasinredning.blogg.se
Postat av: Frida Elmgren

Hej hej

* Choklad, cognac, natur och svart.
* Vi ska snart flytta till en ny lägenhet och den behöver renoveras och ibland räcker det gott att bara byta ut handtagen till något fräckare och fräschare så jag skulle välja;
http://www.stilbeslag.com/handtag/handtag-bar-skin-96-chokladrostfri-finish.html

Trevlig helg!
Hälsningar Frida Elmgren

Svar: 👍👏
Åsa None

2014-12-12 @ 11:53:41
Postat av: sara

1. Choklad, cognac, natur och svart. Snygga!!

2. Jag skulle välja Knopp Crystal ice 31 blank krom för att skapa en lyxig och unik känsla i köket. Urläckra! :)

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-12-12 @ 20:56:44
Postat av: Lena E

1. De finns i färgerna: Choklad, Cognac, Natur och Svart.
2. Då jag håller på att renovera toan i jugend-stil är skulle ett presentkort hos Stilbeslag vara ett välbehövligt tillskott då jag kan lägga extra krut på snygga krokar och de superläckra kristallknopparna för extra klass på inredningen.

Svar: 👏👍
Åsa None

2014-12-17 @ 09:57:27

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback