Wedding Weekend i dagarna tre i Gävle - sagolikt





Wedding Weekend -  För nästan exakt 24 år sedan, då vi både skulle bli små "etta gluttare" kom denna vän in i mitt liv! Två Små 7 åringar , nervösa men förväntningarfulla inför skolstarten. Jag kan fortf fortfarande se just Sofia som den 7 åring framför mig, blond, med krusat hår och leende på läpparna! 

Sedan den dagen har vi gått vid varandras sida, oavsett de olika platser som livet gett oss, delat hemligheter,  skrattat åt samma saker, gett varann trygghet och tillit som den fina vänskap vi fann som små. Oavsett våra olikheter har vi haft ett fint samspel ihop och att få gå där vid din sida,  se dig ta nya steg i livet gör mig så oerhört stolt över dig! 

Denna helg har bjudits på Bröllop då denna darling fått sin andra Hälft. Hennes fina Andreas! 

Glädjetårarna har varit många denna helg. Tack för en magisk fin bröllopshelg i Gävle med mysig grillmingel på fredagen och vackert och varmt bröllop igår!  Sagolikt! Ni är så otroligt fina ihop och glädjen över er kärlek får mig så varm inombords och jag är glad att få ha er båda i mitt liv! Med Sol Åsa 

Bröllopsweend i Gävle 

Foton killingyourdarlings 





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback