KYD i samarbete med Solitaire Design - Nr 3 Sheer Blue


Sist men inte minst ut i inredningstipsen från KYD på vackra handfat från Solitaire Design är fina handfatet :Sheer blue.

Känslan av ljusblått hav, sommar, fiskmåsarna skrik, blå himmel och klippor får mig att längta till skärgården - Där Hjärtat jublar och hoppar jämfota extra mycket. Dagarna förgylls med fina påhitt och ögonen kan inte se sig mätt på vyerna. Just denna känsla får jag då jag ser designen på detta handfat. Svenskt tradition med de vackra blåa blommorna och lantligt marint - så svensk midsommar det kan bli. 

Jag inreder denna stil med en modern tvist! Det moderna möter det klassiskt svenska! Handfatet blir en given mittpunkt i rummet med dessa vackra blomster i blått med lite inslag av rött. Ett vitt fiskbensmönstrat kakel, ljusblåa handdukar, stilren blandare i matt vit design och intill en sliten egendesignad  bänk i mörkare trä - ett strandfynd av slitna plankor kanske! Här kombineras det blåa med det vita och sommarens ljus blir en fin inspirations källa...


Handfat - Sheer Blue
Mått Höjd: 15 * 40cm
Vikt: 8 kg

Pris: 7495 kr inkl. moms


Collage och Moodboard Foton från Västkusten och Sthlms skärgård av Killingyourdarlings 



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback