TÄVLA & VINN två set kökstextilier från Shyness


Den här veckan är det Tävling igen hos KYD och i vinstpotten ligger två set kökstextilier innehållande en grillvante + en grytlapp från kollektionen Destiny från fina företaget Shyness! Bakom Shyness står Anna Bilén som är utbildad på Textilhögskolan i Borås. Shyness har en unik, fin och tidlös design som tilltalar KYDs hjärta! Kika in hennes hemsida HÄR! 

Vinn dessa raringar lagom att använda inför hösten och vinterns alla bjudningar och kommande adventsbak. Vad passar inte bättre än att förgylla köket med dem, kommer garanterat bli en fin detalj i köksinredningen. Allt ni behöver göra för att delta är att skriva ett fin motivering varför just du vill vinna i kommentarsfältet. Ni har en vecka på dig. Lycka till! P.S Glöm ej att skriva mailadress  så jag lätt kan nå vinnaren. Vinstvärde; 260 kr set.


Tack till er alla fina som varit med och tävlat och som tagit er tid att skriva. Tävlingen är nu avslutad. KYD har utsett Agneta och Annelie till vinnare! 

Stort Grattis till Er Båda! Jag kontaktar er under dagen!

Stort GRATTIS! 
 
Med Sol/ Åsa  Foto och styling Killingyourdarlings



Kommentarer
Postat av: annelie_ua / blomsterochbakverk

För att jag älskar rosa, fin form och för att jag bakar så mycket. Därför önskar jag vinna :)

2013-10-22 @ 14:40:34
URL: http://blomsterochbakverk.se
Postat av: Heidi

För att jag älskar Shyness produkter och den rosa färgen passar perfekt i mitt lilla kök <3

2013-10-22 @ 18:04:42
Postat av: Camilla

För att jag bor i en helt nybyggd lägenhet där allt först kändes vitt och fräscht, men nu mer vitt och sterilt och det särskilt köket. Dessa små darlings skulle piffa till mitt kök och ge det mer färg och värme!

2013-10-23 @ 09:46:49
Postat av: Agneta Ståhl Blick

Detta köksset är helt fatastiskt.Grillvanten är sydd så att man inte bränner sig om man tar i varma grytor. Jag vull vinna den så att jag kan laga mat till julen

2013-10-23 @ 17:20:52

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback