TÄVLA OCH VINN FINA KUDDAR FRÅN ELCE STOCKHOLM


Den här veckan sätter vi guldkant på hösten och Tävlar ut 2 gula/guldkuddar från fina företaget Elce Stockholm! Allt du behöver göra för att delta är att svara på följande fråga i kommentarsfältet. Du har en vecka på dig. Glöm Ej att uppge mailadress! Lycka till! Vinstvärde på kuddarna; 840 kr 
 

 

- Hur vill just du inreda med kuddarna från ELCE Stockholm och vilken färg skulle du helst blanda de med? Berätta och motivera. Med solskensVärme Åsa


Tack alla finingar som varit med och tävlat. Hade så svårt att avgöra vinnaren då alla kom med så fina motiveringar så fick bli lottning och vinstlotten föll till Sabrina!  STORT STORT grattis. Jag sänder ett mail till dig under dagen ang din adress. Massa sol till er alla som deltagit


 

Foto och styling KillingYourDarlings




Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Åsa! :) jag skulle blanda kuddarna med mörkgrönt/olivgrönt och senapsgula kuddar i min mullvadsfärgade soffa med plädar i ljus beige för att få in den murriga mysiga hösten. Nu på hösten vill jag även ha mycket gröna växter hemma och läder som skulle passa super bra till dem fantastisk fina kuddarna från Elce Stockholm.

Ha en super dag / Malin

Malimlind-instagram

2013-10-02 @ 10:43:18
Postat av: Plinn

Om jag fick inreda med dessa fantastiska kuddar hade jag valt så lugna och naturliga färger som möjligt för att framhäva dessa pärlor extra mycket. Brunt, vitt och Beige och låta ELCE Stockholm göra sitt. Mycket ljus och värme och en känsla av kuddlyx I sin varma enkelhet.

Ha en fantastisk dag KYD :)

2013-10-02 @ 10:45:36
Postat av: Ellinor

Jag lever helt och fullt efter mottot att man aldrig kan få för många kuddar, i synnerhet inte från Elce. Dessa två skulle jag lägga till och matcha tillsammans med min redan växande samling. Om jag själv kommer att få plats i soffan sedan? Nej, det tvivlar jag på, men snyggt blir det i alla fall!
Kram

2013-10-02 @ 11:47:46
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Hanna L

Jag skulle använda kuddarna för att få en mer höstinspirerad känsla i vårt allrum. De skulle placeras i en ny stor fåtölj bredvid kaminen tillsammans med en pläd i duvblått.

2013-10-02 @ 12:31:36
Postat av: Hanna L

Jag skulle använda kuddarna för att få en mer höstinspirerad känsla i vårt allrum. De skulle placeras i en ny stor fåtölj bredvid kaminen tillsammans med en pläd i duvblått.

2013-10-02 @ 12:32:00
Postat av: Maria

Jag skulle använda dem som ända kulör i vår vita soffa tillsammans med andra vita kuddar. Där skulle de framhävas och komma till sin fulla rätt.

2013-10-02 @ 13:58:08
Postat av: Lisa

Jag skulle kombinera dessa underbara kuddar med andra vackra tyger i färgerna orange, senapsgult, brunt och beige (tänk gul elefantkudde från svenskt tenn, paisleymönstrad kudde i vitt och orange från Chhatwal & Jonsson samt kudden ikat bombay i orange, brunt, senapsgult och beige från Chhatwal & Jonsson). Kuddarna skulle tillsammans med ett grått fårskinn ligga i vår ljusa howardsoffa.

Kram Lisa

2013-10-02 @ 22:18:08
Postat av: sandra

Om jag vann kuddarna skulle jag kombinera dem med vinröda och olivgröna kuddar. Det skulle göra det lilla extra i vårt vardagsrum och skulle bli så snyggt till vår persiska matta :)

kram Sandra

2013-10-03 @ 19:40:41
URL: http://sandrasliv.se
Postat av: Sabrina

Ååååh!! Vad jag älskar dessa kuddar, speciellt i den här färgen!! Jag skulle haft dom i soffan som kommer att få flytta in inom kort, tillsammans med en senapsgul, två gråa, en svart och en gul med elefanter på från svenskt tenn. Och troligen kommer dom att få flytta runt lite i lägenheten 😊 De skulle definitivt passa perfekt hos oss! 👌👍😍

Turquoisepatchouli På instagram

2013-10-06 @ 11:29:02
Postat av: Elisabeth

Dessa underbara kuddar skulle vara pricken över i vårt sovrum! De skulle få en hedersplats i sängen och kombineras med vita linne lakan, vita linnekuddar och vita linnegardiner. Jag skulle inreda med sängbord och sänglampa i industristil, glödlampa på sladd i taket samt två auktionsfynd - en brun stol i ädre stil samt en guldspegel i äldre stil. Kram Elisabeth

2013-10-06 @ 17:28:21
Postat av: Maria

Jag blev lite kär nu. Vilka fina kuddar! Konstigt att jag köper så lite kuddar när jag tycker att det finns så många fina. Just nu saknar jag verkligen ett par fina kuddar att pryda vår säng med och dessa skulle passa så fint in, på vårt handvirkade överkast och ljusa färger. Jag tycker om att blanda nytt med gammalt, gärna virkat och broderat. /Maria

2013-10-07 @ 13:42:36
Postat av: Marie

Har nyligen köpt ett fluffigt, mysigt och gosigt
överkast i en slags brunröd nyans.. Och dessa
fantastiska kuddar, skulle verkligen bli den
berömda "pricken över i:et"! En riktig
stjärnkombo, känns det som..
Ha det så gott/ Marie i Visby

[email protected]

2013-10-07 @ 16:50:37

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback