SAMARBETE OCH TÄVLING MED Mr Perswall


 
KYD har fått äran att ingå ett samarbete med finaste MR PERSWALL! Känns otroligt kul att ihop med MR PERSWALL kicka igång en tävling för ER alla. Jag kommer även dra på mig tapetserings kläderna och bjuda på före och efterbilder för ett inredning/styling projekt som jag hoppas ni vill följa med på.Mr Perswall är tapettillverkaren som lanserar 4 tema-baserade kollektioner per år. Alla tapeter kan skräddarsys efter väggens mått till priset 315kr/m2. Förutom deras utbud av kollektionstapeter så kan man vara sin egen designer och göra tapet av barnens teckning, semesterfotot eller telefonklottret! Vill du se mer så kika gärna in på hemsidan och se Mr Perswalls tapetkollektioner. 


I vinstpotten finns ett presentkort på 10m2, värde 3150 kr.

Tävlingen pågår till och med den 21 oktober. Alla är välkomna att medverka och allt du behöver göra är att svara på vilken som är din favorit av Mr Perswalls fototapeter och motivera vilken del av ditt hem som skulle behövt ett höstlyft med hjälp av en vacker tapet! Skriv detta i kommentarsfältet och glöm ej att uppge mailadress. Ett STORT Lycka till. Med Sol/Åsa


Tack till er alla fina som varit med och tävlat och som tagit er tid att skriva. Fanns många fina motiveringar och var jätte svårt att utse vinnare! 

Tävlingen är nu avslutad. KYD har tillsammans med Mr Perswall utsett en Vinnare! 

Stort Grattis till Viktor till första priset och 
ett presenrkort på valfri Tapet 10m2 från Mr Perswall! 

Jag kontaktar dig under dagen!

Stort GRATTIS! 

 

Foton från Mr Perswall

 




Kommentarer
Postat av: Susanne Åkerberg

Tjoho! Åhhh så spännande, o du Me Perswall.. Vilken kombo 😉 Här ska tävlas, vet precis vilket motiv o vart den ska sitta Kram

Svar: Yeah gör så! Spännande att höra vilken din favorit är! Kram
Åsa None

2013-10-10 @ 18:22:54
URL: http://ordningssamtkaos.se
Postat av: FinaFrun.se

Åååh det här MÅSTE ju vara ödet? Jag skrev för bara några dagar sedan om Mr Perswalls underbara fototapet "Blossom" från kollektionen "Nostalgic", som jag skulle behöva för att förvandla vårt allrum/sällskapsrum till en ljuvligt vilosam plats att umgås i. I nuläget har vi en "stressig" långrandig tapet men jag skulle vilja uppmuntra lugn i rummet istället. Och Blossom är ju som mormors broderier där jag riktigt kan höra en gungstol knarra mot parketten samtidigt som grammofonen spelar jazz...

Nu håller tummarna hårt för att lyckan är med mig denna gång!

Här finns mitt inlägg förresten:
http://finafrun.se/2013/october/be-blossom.html

Och här är länk till Mr Perswalls fantastiska tapet som jag förälskat mig i:
http://www.mrperswall.se/tapeter/mr-perswall-tapeter-blossom-p162101-8

kram/
FinaFrun.se

2013-10-10 @ 19:00:32
URL: http://finafrun.se
Postat av: FinaFrun.se

Ps! Glömde lämna min mail?
[email protected]

2013-10-11 @ 07:45:34
URL: http://finafrun.se
Postat av: Ellinor

Eiffeltornet torde vara ett givet alternativ, men sedan blev jag påmind om den fantastiska "Whole Wide World" som du bloggade om för ett tag sedan. Har länge tänkt att jag skall skaffa en stor världskarta att placera invid sängen. På så vis kan jag varje dag ligga där och minnas alla fantastiska platser jag besökt och samtidigt drömma om alla de hörn av världen som fortfarande väntar på mig.

Kram

2013-10-11 @ 11:15:06
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: katarina

Bucket List där jag skulle skriva mina egna drömmar och det jag är mest stolt över att ha gjort...
Den skulle få pryda mitt nya kontor som jag längtar efter att använda. Ett rum för inspiration och ro.
Bästa tävlingen!
Trevlig helg fina du!

2013-10-11 @ 15:40:30
URL: http://katarinaratcliffe.se
Postat av: Jannelainen6450

Det är så svårt att välja en favorit från Mr Perswalls tapeter för att dom alla är så fantastiska.
Nu När den minimalistiska, skandinaviska stilen har tagit över hos oss, tycker jag att det är dags för lite färg. Så därför är min favorit tapet "Gone Shopping" . Den skulle passa perfekt i mitt arbetsrum som jag jobbar på nu.
Den blandat ihop med en plywood-vägg kommer att bli en succés!

2013-10-19 @ 02:49:05
Postat av: Linda Pålsson

Mr Perswall tapeter är helt fantastiska då de möjliggör det som för många är omöjligt. Tänker främst på kollektionen "Captured Reality". Tapeten "Green Wall" kan skapa miljöer i hem, restauranger, butiker, etc. som egentligenem inte är möjligt eftersom riktiga växtväggar behöver ljus som sällan finns. "Green Wall" är så verklighetstrogen att till och med jag som florist kommer ta fel på långt håll, och jag älskar det!
I mitt hem behöver köket ett lyft. Där spenderar vi i familjen och vår släkt och vänner väldigt mycket tid.
Skulle bli så lycklig över vinst av mina favorittapeter!
/Linda

2013-10-20 @ 10:34:39
Postat av: Nina

God morgon! Perfekt start på en söndag med lite tävling! Om jag vinner skulle jag vilja tapetsera ena väggen i sovrummet med "old wooden wall" eller möjligtvis "concrete wall". Samtidigt tänker jag att det vore en perfekt present att ge bort till vännen som precis blivit med hus. Och då ngt ur "New York memories" då hon fullkomligt älskar den staden!
Tjing!

2013-10-20 @ 10:47:04
Postat av: Linda Olsson

WOW ⭐️ Vilken underbart pris! Brukar ofta ha beslutsångest men här var jag riktigt säker direkt ✌️
Mitt val faller på: DUSTY PATINA http://www.mrperswall.se/alla-tapeter#id=41958

Hela lyan i betonghuset här på landet skulle behöva sig ett rejält lyft........ Å Mr Perswalls tapeter får mer än gärna klä en vägg i mitt vardagsrum 😍

Önskar dig en mysig söndag fina du, kram.

2013-10-20 @ 11:06:40
Postat av: Madelene Karlsson

Åh älskar verkligen dina bilder på ig och kan inte annat än bara älska fototapeterna ifrån Mr Perswalls!! 😊 Skulle passa perfekt med "Knock on Wood" i vårt nya hus som vi får tillgång till nästa vecka 😄 så himla snyggt att blanda olika material! Du kommer bli favorit inspirationen för inredning av huset!!
Grym är du! ❤️👍

2013-10-20 @ 12:17:09
Postat av: Anna Levin

Jag har fastnat för tapeten Tree. Ska inreda mitt första sovrum sedan jag flyttade hemifrån och behöver maskulina trädstammar i mitt annars feminina singelhem.

2013-10-20 @ 19:33:31
Postat av: Susanne Åkerberg

Concrete - Build to last... Precis den känsla jag vill ge mitt hem, min borg. En plats för lycka men också sorg.. Build to last har en given plats i mitt hus, en vägg som som nu är svart o totalt intetsägande! Concrete - Build to last - Precis som mitt hem o min familj! <3

2013-10-20 @ 20:43:07
URL: http://ordningssamtkaos.se
Postat av: Eva

Jag älskar tapeter från Mr Perswall. Jag har också insett att jag tydligen älskar fondväggar i trä, gärna gammalt trä. Jag surfar runt efter inspiration till sovrumsrenovering och i mappen med inspirationsbilder kryllar det av sånna bilder. Det är därför mina ögon fastande länge vid dina inlägg om din "fling" med fjället och det är därför jag skulle vilja ha "Forest Feel - Knock on wood" i mitt sovrum.

2013-10-21 @ 07:47:49
Postat av: Sanna

Vilket drömpris! Har suktat efter Mr.Perswalls tapeter länge och nu har vi äntligen chansen att få tapetsera som vi vill när vi köpt vårt första hus, från att bara bott i hyresrätter tidigare (där göra-om-som-man-vill möjligheterna är minst sagt begränsade). Vi skulle sova så gott med Forest Feel - Knock on wood ( http://www.mrperswall.se/tapeter/mr-perswall-tapeter-forest-feel-knock-wood-p132001-9 ) på väggen i vårt, annars helt vita, sovrum.

*hoppas, hoppas, hoppas*

2013-10-21 @ 08:56:06
URL: http://sannamariew.blogg.se/
Postat av: Petra Siljhage

Hej!

Är så himla glad för den här tävlingen.

Vårt vardagsrum har precis börjat få sig sen makeover, vi har precis varit modiga och slagit till på en LILA howard-soffa och denna drömtapet skulle på ett smakfullsätt väva ihop vår matplatsdel med vår numer lila loungedel (samma rum)

Tapeten jag så hett önskar mig är såklart Blossom :-)

2013-10-21 @ 10:32:28
Postat av: Camilla Hultgren

Hej!

Vilken tur att jag kikade in här och upptäckte att det är sista dagen på tävlingen.
Just nu håller jag och min son på att renovera i hans rum. Vi har kollat runt lite på tapeter och han har fastnat för Mr Persvalls kollektion Concrete Wall E020401-8. Den stämmer överens med de drömmar han vill uppnå med sitt rum - ett killrum i lite tuffare stil och en känsla av källare eftersom han vill hänga en cykel på väggen. Så vi hoppas på tur :)

Vänliga hälsningar
Mor och son

2013-10-21 @ 12:54:32
Postat av: Kristina - ingen vanlig dag

För ett tag sedan var jag inne på Sofias fina blogg Mokkasin och blev helt förälskad i en tapet jag såg där. Underbar! Tiden gick och däremellan kom en renovering och en himla massa planerande - en hel råvind som ska göras bebolig och till den mysigaste platsen som finns för vår lilla familj. I mitten på vår hallandslänga ligger vårt allrum som i ena änden ska få agera tevehörna med en riktigt djup och liggvänlig soffa. I andra änden ska vi ha fyra små fåtöljer, ett bord och låga bokhyllor och i mitten av rummet vid murstocken hamnar den vackraste kaminen, 2 meter hög och i gammal stil. De stora snedtaken blir vita och likaså plankgolven. Väggen mot vårt sovrum som går ända upp till taknock där började vi planera för en tapet. Jag har sett en någonstans... Men var? Vips såg jag den i min telefon igen - på Sofias (återigen) IG-flöde. En underbar sovrumsbild med den vackra blommiga tapeten i perfekta nyanser och härligt stormönstrad. Blossom från kollektionen Nostalgic. Tapetdrömmarna skrev jag om på IG och mannen i huset blev lika förtjust som jag. ”Den måste det bli” sa vi! Tänk den till den stora vita soffan, gjutjärnskaminen och en Sarfatti i mässing i taket. Perfekt! Mysigaste platsen som finns blir det troligtvis :)

Nu håller jag både tummar och tår!

//Kristina

2013-10-21 @ 13:19:25
URL: http://ingenvanligdag.blogg.se
Postat av: Emmy Hilmersson

Helt kär i denna tapeten och har varit det väldigt länge. Tapeten World map ur kollektionen destinations http://www.mrperswall.se/tapeter/mr-perswall-tapeter-forest-feel-knock-wood-p132001-9#id=1983

Berättade för sambon att detta var lite av en favorittapet. Eftersom han studerar till högskolelärare inom just geografi så tänkte jag att han skulle bli själaglad för detta. Han är dock inte så intresserad av inredning så det enkla svaret till min entusiasm var: "En världskarta?! Ja det kan du behöva". Så för att inte framstå som en hel idiot tror jag att detta vore bra dels för estetiken men även för att inte framstå som en idiot när frågan om vilket land som gränsar till Tadzjikistan‎ kommer på tal.

2013-10-21 @ 13:34:51
Postat av: lina nord

jag vill ha Forest Feel - Knock on wood i ALLA rum i mitt lilla hus, men tror att just vardagsrummet gör sig bäst i det ni när vi bytt från strikt och vitt till inbonat och mysigt a la timmerstuga -- öppna spisen finns, bara väggarna saknas!!! xoxo / lina

2013-10-21 @ 17:13:27
URL: http://fromamouth.com
Postat av: Viktor

Strax efter att jag stängt ytterdörren och gått ut möts jag av ljudet. Det börjar som ett svagt väsande som sedan går över i ett stegrande buller. Som en våg rullar ljudet fram och sprider sitt brus som en matta över den annars tysta måndagsmorgonen. Det är den gamla cementfabriken som rivs. Sedan slutet på 1800-talet har den stått där och varit en arbetsplats för tusentals människor. En för en faller de stora betongsilorna ner till marken och försvinner för alltid. Nu byggs här bostäder. Jag bor i en utav dem. Jag vill ha ett minne. En påminnelse av vad som en gång har varit här. En betongvägg i mitt vardagsrum som ger mig känslan av att stå och titta på en av de där silorna. Jag får den känslan när jag tittar på ( http://www.mrperswall.se/tapeter/mr-perswall-tapeter-wallpainting-p150101-4#id=101833 ) tapeten hos mrperswall. En vägg som har en historia att berätta.

Lyssnar på: Concrete Walls - Fever Ray :)

/Viktor

2013-10-21 @ 17:40:28
Postat av: Micke G

Blandningen mellan det naturliga slitna i gammalt trä, skulle sitta fint med resten av vita väggar i vardagsrummet. Då rummet känns lite livlöst idag och något behövs för att få liv i rummet och då skulle denna sitta perfekt:
http://www.mrperswall.se/alla-tapeter#id=2362

2013-10-21 @ 17:49:30
Postat av: Johanna Andersson

Heeej!
Åh skulle vilja lyxa till mitt sovrum o göra det mer "hotellkänsla" feeling.
Tapeten jag fastnade för kommer ur kollektionen Nostalgic och heter Asien wind!

Ha en fin fin kväll!
Johanna

2013-10-21 @ 19:23:24

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback