DEL 1 - Mr Perswall:Moodboard - En "fling" med fjället


Satte ihop ett Moodboard inför styling och inredningssession för kommande rum! Här får ni en liten inblick i hur jag tänkt hur rummets karaktär ska bli! Då jag verkligen älskar den där känslan att komma till fjällen, mysa inne vid en sprakade brasa efter en dag ute i backarna på skidorna, då snön ligger och glittrar på marken, i träden och de små fjällstugorna ligger som små ljuspunkter i skogen! Min familj har alltid sen jag var liten åkt upp till Sälen och hyrt stuga under vintern. Så för mig är just kärleken till fjällen extra förknippad med värme och glädje. 

Mina ord som Snurrar runt i min kreativa bubbla är; Fjäll, cozy, snö, norrsken, tystnad, lugn, harmoni, frost, pläd, glögg, vit elegans med flirt med murriga färger.  Tänkte sätta ihop en liten twist av fjäll kontra enkelhet/renhet. Hoppas ni kommer gilla det! 

Med sol/Åsa 
Bilder via bildbank/illustration KYD




Kommentarer
Postat av: Ida Nilsson

Åh så mysigt det kommer bli!

Svar: Vi får hoppas på det 😊✊✊😊
Åsa None

2013-10-13 @ 19:25:52
URL: http://idacnilssons.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback