KYD på Hemtex 2014 pressvisning


Idag var KYD iväg till på Hemtex2014 pressvisning ute på Kastellholmen! Vackra varma marschaller mötte oss vid entrén och Linn och jag skuttade in och väl inne i paviljongen bjöds det på snittar/vårfeelings och kika in de 3 trenderna Hemtex presenterade för 2014! Romantiskt blommigt, Marint och  Skandinaviskt ljust. 
Skandinaviskt - fint med kuddar i olika kulörta färger. Solgult och glada pasteller.  Kryper gärna in i den mysiga morgonrocken efter baden i sommar.

Den Romantiskt blommiga stilen! Vårligt och tulpaner i fokus! Längtan efter varma dagar med mjuk färgpalett och även inslag av fjärilar på lakanen. 

Bäddat och fin känsla som andas vår. 
Mingel i Paviljongen 
Den Marina stilen - våran längtan efter havet, kusten slår aldrig fel då vi närmar oss sommaren! Hemtex hoppar på denna trend även 2014. 
Promenad in till staden igen och ikväll fångade jag in Sthlm i blå timmen! Mer foton från det senare! Hoppas ni alla fick en liten smakbit av våren på Hemtex 2014!  Med solskensvärme Åsa 

Foton av killingyourdarlings 




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Kul att se. Hemtex ligger mig fortfarande varmt om hjärtat ;)

Svar: Åh vad bra! Borås företag ju👏👍
Åsa None

2013-11-20 @ 20:46:07
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Linnplinn

Tusen tack att jag fick följa med. Kramar

Svar: Självklar Linn 👏👍💗
Åsa None

2013-11-21 @ 19:11:07
URL: http://plinn.blogg.se/
Postat av: Ellinor

SV: Och till för en dryg månad sedan också min arbetsplats ;)

Svar: Jobbar du på Hemtex?
Åsa None

2013-11-29 @ 11:55:46
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback