Frivolt i hjärtat - KYD @ Topp 100 Inredning/Designbloggar


Wow wow jag började nästan gråta av lycka då jag precis skuttade in och såg att jag fått ett mail från SkandiaMäklarna och det stod

- "Vi vill kort berätta att din blogg har blivit utvalda som en av Sveriges topp 100 bästa bloggar om inredning och design av oss på SkandiaMäklarna. Bland våra kunder är många mycket intresserade av inredning och design och vi är glada för att bloggen finns och skänker inspiration till dessa".

Veckan kunde inte ha startat bättre!
Orden om KYD bloggen och att få vara med på denna lista är bästa solskensvärmen för mig och ni mina helt underbara följare här på bloggen och Instagram! Tack tack tack för att NI finns och tack SkandiaMäklarna för att jag/KYD får vara en av de 100! Nyper mig i armen av lycka och hoppas kunna inspirera er vidare här på bloggen! Med solskens värme Åsa

 

Orden om Killing your darlings

"Massor med stämningsfylld inspiration hittas på Killing Your Darlings. Fina små DIY-vaser blandas med varma pälsar framför brasan i en stil som inredaren Åsa beskriver som skandinavisk men med inspiration från resten av världen." Läs om hela listan HÄR! Med solskenslycka Åsa 




Kommentarer
Postat av: Katarina Ratcliffe

Tjohoo! Största grattis!

Svar: Åh tack raraste Katarina✨💛✨
Åsa None

2013-11-25 @ 16:58:07
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Maria, Nordic Design Collective

Men åh va roligt, grattis!

Svar: Tack Maria! Vore kul att göra samarbete med er inom kort🌟💛🌟
Åsa None

2013-11-27 @ 17:00:38
URL: http://www.nordicdesigncollective.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback