TÄVLA & VINN FINA INSLAGSPAPPER FRÅN PAKET - PAKET


Den här veckan är det Tävling igen hos KYD och i vinstpotten ligger fina presentpapper från Paket Paket  Jag bloggade i våras om just dem och detta underbara företag (kan läsas HÄR.) Nu såhär lagon till all sommarfesterna så vill man kanske göra paketen extra söta, Vad passar inte bättre än att slå in dem i bedårande illustrationer/söta motiv. Kommer garanterat bli uppskattat. Eller varför inte rama in pappret och göra tavlor av dem. Allt du behöver göra för att delta är att skriva ett fin motivering varför just du vill vinna i kommentarsfältet. Du har en vecka på dig. Lycka till! P.S Glöm ej att skriva kontaktinfo så jag lätt kan nå vinnaren.

 

1) Varför ska just du vinna raringarna! Berätta och motivera. Med solskens Värme Åsa Fota via Paket-Paket

 

Tack alla finingar som varit med och tävlat. Hade så svårt att avgöra vinnaren då alla kom med så fina motiveringar så fick bli lottning och vinstlotten föll till Sandra. STORT STORT grattis. Kontakta mig på [email protected] med din adress. Massa sol till er alla som deltagit

 
 



Kommentarer
Postat av: LADY THIRTY

Åh jag är en presentpappersgalning och de här skulle jag bli så glad över att få ha i samlingen och kunna göra de bästa paketen med! Jösses så fina de är!!!

Nu ska jag hålla tummarna :)

2013-05-21 @ 22:38:57
URL: http://ladythirty.blogg.se
Postat av: Fatima

Jag vill vinna för att jag är såååå dålig på att slå in paket!
Och hade jag sådär fina papper skulle de bli lite , mycket finare
Ha en fin kväll Kram

2013-05-21 @ 22:52:52
URL: http://www.fatimaforsberg.se
Postat av: Sandra

Jag hade velat vinna så jag kunde slå in finfina paket till både min blivande man och vår son som båda fyller år nu i sommar. Det är ju inte bara insidan som räknas, på paket iallafall:)

2013-05-22 @ 06:36:18
URL: http://lyckligheter.blogg.se
Postat av: Sandra

Om du bara viste hur papper- och pysseltokig jag är. Åh vad mycket gint jag skulle kunna göra med dem.
Jag skulle bli så otroligt himla mega glad om jag fick vinna dem!
Nu håller jag tummarna stenhårt!

2013-05-22 @ 06:40:30
URL: http://sandrasliviord.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback