Tävla och vinn tavla från Claire Heffer


Nu kickar vi igång en till ny Tävling hos KYD och i vinstpotten ligger En tavla från Begåvads engelskan och illustratören Claire! Claire Heffer studerade grafisk design på Central Saint Martins i London. Sedan dess har hon skapat på många olika sätt från att skriva till illustration till design och fotografi. Hennes sätt att förgylla med skiss får KYDs designhjärta att smälta. Hennes alster finns att köpa på Etsy! Just nu kan just du vinna en plansch du får välja på två motiv (du väljer själv ut vilken av dem, antingen Paris motivet eller Lady Gaga för Vogue motivet) i vinsten. Kika in deras hemsida HÄR. Allt du behöver göra för att delta är att skriva ett fin motivering varför just du vill vinna i kommentarsfältet. Du har en vecka på dig. Lycka till!

- Skriv en motivering till det motiv du skulle vilja vinna och vart i hemmet skulle du vilja hänga upp den.
Berätta och motivera.

Now we kicks off a new competition with KYD and the prize is a painting from Talent English and illustrator Claire! Claire Heffer studied Graphic Design at Central Saint Martins in London. Since then she has been creating in many different ways from writing to illustration to design and photography. Claire started drawing as a way to release creativity and unwind while writing. The therapeutic nature of the drawing meant a quick progression of style and technique. KYD Loves her way to sketch. Her creations are available to buy on Etsy! Check out her website HERERight now you may just win a poster you get a choice of two designs! .Check out her website HERE.

 

- All you have to do is write why you want to win in the comments. You have one week to go. Good Luck!


Photo Claire Heffer

Grattis Nathalie - Du är den lyckliga vinnaren i Tävlingen från Claire Heffer. Vill du skicka din hemadress så fort som till mig så ber jag Claire sända över vinsten till dig.

 




Kommentarer
Postat av: Mira

Jag skulle vilja vinna Parismotivet. Den skulle få stå på en av hyllorna som ska upp i mitt kök.
Vill ha den i köket så att jag kan sitta och se den, drömma om alla resor jag vill göra.

2013-05-28 @ 22:33:33
Postat av: Nathalie

Åh!! Jag skulle vilja vinna Lady Gaga för Voguemotivet. Inte något man ser överallt.

Jag skulle rama in den och ha den på min vita sidobänk i sovrummet, bredvid lite fina tidningar och böcker. Jag vantrivs just nu i mitt sovrum, bestämde mig förra veckan för att försöka piffa till det ned små medel då inga pengar egentligen finns till för det just nu. Därför skulle jag bli så lycklig om jag kunde ligga i sängen och blicka ut och se en superfin tavla istället för allt jag skulle vilja ändra.

2013-05-29 @ 00:56:30
Postat av: Ellinor

Min tankeverksamhet går just nu bananas, hur skall jag på bästa möjliga sätt kunna motivera att detta är MIN tävling och att Paristavlan är så mycket jag!?
Som tur är, är du sedan tidigare bekant med min förkärlek till Paris och allting som till detta kan associeras (Eiffeltornet till exempel). Lampan av samma berömda torn står redan högst upp på min önskelista och tillsammans med denna fina tavla hade risken för att skippa sommarens vackra dagar till förmån för mitt parisiska vardagsrum to be, varit överhängande ;)
Om jag inte kan vara i Paris, får jag ta Paris till mig!

Kram

2013-05-29 @ 08:50:37
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Marie L-m

Hej!

Paris motivet, det är fantastiskt fint..
Och varför, önskar jag då mig detta.

När jag är ute och reser, så brukar
jag försöka köpa med mig en liten tavla
som ett fint minne av resan.
Och denna tavla, sätter jag sen upp
på min "reseminnenvägg"
Tyvärr så gick min Paris tavla, sönder
(glaset krossades, duken gick sönder)
vid min senaste flytt! Och väggen känns
nu inte alls komplett, men denna fina
plansch skulle med den äran, fylla
tomrummet!

2013-06-03 @ 21:13:27

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback