High FIVE för linne tyg


Det finns många tyger jag gillar, men extra mycket gillar jag ljust och tunt linnetyg! De ger en sådan fin siluett i ljuset och är mjukt och vackert! Oavsett årstid och trender så tycker jag detta tyg kvarstår som en ren vinnare! High 5 till linnetyget! Med sol Åsa

 

There are many fabrics I like, but I like the extra light and thin linen fabric! They give such a nice silhouette in the light and is soft and beautiful! Whatever the season and trends, I think this fabric will remain as a pure winner! High five for linen fabric! With sunshine Åsa

Foto KillingYourDarlings Kudde från HM Home



Kommentarer
Postat av: Gabriella

Kan inte annat än att hålla med, jag gillar också linne! Speciellt på sommaren i härligt ljusblått=)

2013-06-27 @ 22:19:50
URL: http://elephantzoul.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback