Mimous underbara monter med små mysiga rum


En monter som jag tycker sticker ut här på mässan är MIMOUs fina monter med olika rum. Mimou startades hösten 2004 av Jens Karstensson och Malin Persson. den första tapetkollektionen lanserades hösten 2007. Tapeterna är en kombination mellan ny design och traditionell tillverkning. Tapeterna skall skapa känslan av nutid möter dåtid och de ska tåla ögats slitage, d v s - de ska vara en del av hemmet under en lång tid. Alla tapeter designas och trycks i Sverige. Jag älskar dessa mönster och deras sovrum de hade byggt upp tilltalar mig en massa, kanske för att jag tycker att sovrummet är ett av hemmets viktigaste rum och att det ska fyllas med mycket mysiga faktorer som dessa rum har. Jag hade kunnat krypa ner i sängarna på mässan direkt. Med Sol/Åsa Bilder KYD



Kommentarer
Postat av: Sriwanna Salomonsson

Är det dom som gjort borden också? :)

Svar: Jag vet inte, det ska jag ta reda på:)
Åsa None

2013-01-18 @ 15:52:28
URL: http://sriwanna.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback