Filippa K säljer sin unika lägenhet i stan


Har du "lite" pengar över och letar efter nått över det vanliga så finns just detta hem faktiskt till salu i stan. Och det är inte vilket hem som helt utan våran alldeles egna Filippa K som bott HÄR. 340 kvm i två karaktärsfulla våningsplan med hög arkitektonisk klass. Ett fulländat hem av internationell klass med hantverksmässiga och etniska inslag i vacker sekelskiftesfastighet på Wallingatan. Kika in och se själva vilken snygg stil det är. Med sol/ Åsa Biider från www.skeppsholmen.se
 



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Bara att börja spara...eller det loppet är kanske redan kört förresten ;) Nöjer mig med att frossa i den fina bilderna!

Svar: Ja visst är det fint, jag tror jag nöjer mig mmed att kolla på bilderna och drömma lite:( Kram Åsa
Åsa None

2013-01-25 @ 14:04:07
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Elvirus

Men åh jag dör!

Svar: Snyggt eller hur
Åsa None

2013-01-28 @ 11:35:52
URL: http://lvirus.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback