FAT MED SPEGEL - som hemma hos Mormor & Morfar


Åh vad jag gillar detta. Det är som förr då man kom hem till Älskade Mormor och Morfar och de hade fat på väggarna. Nu är dessa dock lite mer pimpade;) med spegel i mitten i det blå och vita engelskt porslin med upphängning i ett läderband. Jag tycker detta är sådär rart och tror nog Mormor hade gillat dem med om hon levt. Idag saknar jag dem så himla mycket, fast de är så närvarande i hjärtat hela tiden.  Fann dessa via underbara Nordic design collective - Kika in dem här. Med Solskensvärme Åsa 



Kommentarer
Postat av: michaela- med syskon i magen <3

väldigt söta tycker jag också! :)

Svar: Ja visst är de fina, sådär charmiga:)
Åsa None

2013-01-14 @ 13:36:34
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback