KYD intar FORMEX - Del 5 Mossa och dukning


Jag älskar att bjuda in speciellt till hösten och vinter mina nära och kära på mysiga tillställningar som middagar mm. Därför blir jag extra glad att se bord dukat likt detta. Jag hjärtar verkligen stolen som är klädd i mossa och det överproppade bordet med vackra ting att bjuda och dekorer med. Ljusstakar, underlägg, olika varianter på porslin som man exempelvis kan skriva söta hälsningar på och goda små snacks att duka upp med till minglet. Detta får bli höstens finaste dukningsinspo. Ska man kanske testa att göra en mosstol ;) 
Med sol/Åsa
Såhär ljuvliga är de mossklädda stolarna. Älskar då fantasin inte har några gränser. 
 
Foton av och tillhör KYD - KillingYourDarlings 
 
 



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback