Badrummet en plats för nystart...


Så känner jag alltid. Det är här jag gärna spenderar tid i, på morgonen och får en bra start på den nya dagen. Då vill man omges av fina ting och i höst röstar jag på guld, mulvad och ljusa träslag och en liten flört med det pastelliga. Oftast brukar ju våren vara just pastellens högtid men jag vill behålla det i höst med. Arbetat ihop ett litet Moodboard på fina saker att inreda badrummet med. Kika in vetja. Med sol/Åsa
 
Tvättkorg från House Doctor, Lampor i Guld från Design House Stockholm, Portofino badrumsmatta från Mille Notti, Speglar från House Doctor ,Ray sidobord från Department, Handdukar från Gant , Ljus från Spiti 
 



Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Så fina grejer!

Svar: Ja visst är de fina
Åsa None

2013-08-19 @ 20:15:14
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: JUNITJEJ

Jag älskar tvättkorgen!

2013-08-23 @ 21:58:47
URL: http://www.junitjejen.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback