stoppade/klädda sänggavlar höjer upp känslan .


Rummet jag skissade på nu i veckan hade en klädd sänggavel. Idag tänkte jag tipsa vart och hur man kan få en just sådan. De flesta håller med om att ett praktfullt hotellrum verkligen höjer känslan av lyx. Och att inreda sitt eget sovrum med hotellkänsla ger definitivt en känsla av att få komma hem till något speciellt. En klädd sänggavel ger lätt den rätta looken. Har du ingen sådan, kan du enkelt fixa en på egenhand. Allt du behöver är en plywood-skiva, skumgummi, ett vackert tyg och lika snygga knappar. Men det finns även sjäklklart att köpa klara med, några av de som har dessa är butiker som; MinhAZ  Sänggavel De två sista kan du special beställa din gavel likt exakt så du vill. Med sol i regnet/Åsa




Kommentarer
Postat av: Pi

Den turkiska är Supersnygg! Vill ha!

Svar: Ja de är fin fina. Tusen tack för idag fina fina vän:)
Åsa None

2012-09-01 @ 11:12:25
Postat av: Jeanette♥

Tycker såna gavlar är så snygga...vill själva har det:)

Svar: Ja visst är de, mjuka och fina :)
Åsa None

2012-09-01 @ 11:53:28
URL: http://jiasdiary.com
Postat av: Katarina

Tusen tack för detta! Ska kika noga. Det var planen med nya sovrummet - en lyxig sänggavel ;)
Kram

Svar: Varsågod, självklart tipsar jag er mina fina läsare:) Ja men visst är de fina. Ett lyft i socrummet. Kram
Åsa None

2012-09-01 @ 21:30:38
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Minh

Kul att du uppmärksammar våra sänggavlar! :) Man kan beställa sänggavlar hos Minh också i valfri storlek och färg. Våra sänggavlar är gjorda med lyxig silkessammet.

Svar: Tackar:) Ja men de är superfina. Ni får gärna även skriva hos er att jag skrivit om er och hänvisa till bloggen.
Åsa None

2012-09-22 @ 10:37:16
URL: http://minh.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback