Fina muggar att ha värme i under höstens kyla


Tänkte tipsa om några porslins finingar ni kan köpa på er här via nätet och som kan förgylla morgonkaffet, eftermiddagsfikan eller afternoon tea på söndagarna, Jag är helt inne i en gråskala just nu då det kommer till porslin så dessa finingar faller mig i smaken. 
1 Swedish Grace stor mugg via DesignOnline 2 Lattemugg Nanna, Warm grey via Elsas Hem 3 Tine K Home - Randig mugg via Perlanliving 4 Teema Mugg Via SBO 5 Bokstavsmugg i porslin Typography Arne Jacobsen, Design Letters via Inreda 6 Ylva Skarp - Mugg Kärlekj via Ylva Skarp 7 Filippa K mugg. Via Interiör och Designlagret 8 Höganäs - Temugg med träfat via Grantrum
 
 



Kommentarer
Postat av: Katarina

Du är ju bara för go! Några nyheter som jag inte sett innan. Jag måste tänka till ordentligt. Så himla sugen på massa nytt!
Tusen tack för bra länkar :)

Svar: Varsågooood:) Fredagspresent till dig. Jag hoppas du fann några som du gillade extra mycket. Jag gillar Ylva Skarps muggar en massa.
Åsa None

2012-09-14 @ 15:51:13
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Katarina Ratcliffe

Ylva Skarp är fantastisk! Hittade en jumbokopp som jag letat efter i dina senaste länkar. Vilken lycka!
Jag ska klicka hem lite saker om någon månad. Nu är det tapeter och färg och annat först. Men ÄLSKAR din inspiration! Jag samlar allt bland mina favoriter. Tusen tack!

Svar: Åh vad jag blir glad av dina varma ord! Känns jätte kul att kunna inspirera och ge tips! Underbart med jumbokoppem från begåvade Ylva! Den får du dricka massa varmt i nu till höstenrusket! Med solsken och kram Åsa
Åsa None

2012-09-17 @ 14:25:24
URL: http://brakat.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback