En bit Måne på Gotland - FABRIKEN FURILLEN



Fick igår en stor stor längtan till Sagonön Gotland och att åka och fota en massa på ett ställe som heter Furillen. Detta ställe var jag senast ocg fotade vid i Januari i år och jag likt många andra fotografer älskar denna magiska Månlandskap på norra Gotland. Nu på senaste har ä'ven Furillen köpts upp och Hotellet Fabriken Furillen av Hotell Nobis finns att checka in på. Jag blir bra allt sugen på att dra dit nu i höst och bara njuta av månen några dagar.Med solsken/Åsa Bildert via www.furillen.com
 



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Så mysigt det ser ut! Jag har (hör och häpna) ALDRIG varit på Gotland men vill väldigt gärna åka dit - snart!
Kram

Svar: Åh då måste du åka dit! Det är en magisk sagoö medassa att erbjuda! Både sommar som vinter! Med sol Åsa
Åsa None

2012-09-06 @ 12:03:14
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback