EFTERLYSES - INREDNINGSREPORTAGE OBJEKT sökes


EFTERLYSES. Hej mina fina läsare, Just nu hoppas jag DU eller någon just ni känner skulle vilja hjälpa mig  ed en grej.Jag letar just nu efter nya hem att kunna få komma hem till och skriva om och fota. Fint om huset/hemmet ligger i anknytning till skärgården eller havet. Har på senatse arbetat fram just sådana reportage och detta har gett blodad tand. Så nu slänger jag ut frågan till er om lite hjälp. Kanske har du Just en Pärla till hem/landställe eller någon ni känner som borde få chansen att va med i en tidning. Hör av er till mig på [email protected] Tack på förhand . Med solsken och med skaparlust Åsa Bilder KYD
 
 



Kommentarer
Postat av: Katarina Ratcliffe

Jag gillade ideen med TVn på plåtbänken också. Mycket snyggt!

Svar: Ja visst är det fint:)
Åsa None

2012-09-23 @ 09:37:08
URL: http://brakat.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback