Tretton -Tuff och söt på samma gång - MIRA MOLN


Dagens finaste illustration hittar jag på nordicdesigncollective. Denna tavla heter; Tretton -Tuff och söt på samma gång av begåvande MIRA MOLN. Företaget är nystartat som drivs av Anci Svensson. Företaget säljer tryck för både stora och små och för alla rum i hemmet. Med förkärlek till både det grafiskt rena men också till små finurliga detaljer, illustrerar Anci Svensson stilrena tryck som ögat inte tröttnar på. Jag gillar denna en massa. Med Värme/ Åsa Bilder via nordicdesigncollective

 

 




Kommentarer
Postat av: DESIGN AND STUFF.se

Hon är grymt duktig. Bilden för mina tankar till en animefilm jag inte kan minnas namnet på :/

Svar: Ja visst är hon . Jag tycker flickan har lite inslag av manga i sig. Men kanske inte det du tänkte på:)
Åsa None

2012-10-03 @ 11:24:29
URL: http://www.designandstuff.se
Postat av: DESIGN AND STUFF.se

Jo, det med... men tänkte specifikt på en animefilm om två helt psycho bröder som slåss för skojs skull, föräldralösa o uteliggare. Ena grabben hade en liknande mössa. Kan bara inte minnas namnet på filmen :)

Svar: Hmm du kommer nog på det inom kort:)
Åsa None

2012-10-03 @ 13:40:51
URL: http://www.designandstuff.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback