Inspirationscollage: Fjäll, lagg, vinter. stuga...


Jag vet det bara är Oktober men Jag längtar till veckan i fjällen med mina nära och kära. Det är nått visst med att vakna, äta gröt, dra ut och åka lagg en heldag, hem till stugan, basta, mysa inne vid brasan och kanske även ta en tur i backen under kvällen - kvällsåkning 'r lite av en favorit hos mig. Så idag blir produktcollaget efter det jag gärna skulle omges av i vinter i fjällstugan. Uppdaterar med Köpställen lite senare. Med Värme Åsa




Kommentarer
Postat av: Marie - Labradorägare & Fototoka

Snygg inspo

Svar: Tusen tack
Åsa None

2012-10-04 @ 11:58:00
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Ulrika

Mysigt, vi ha ingen egen fjällstuga men en vecka i Idre under påsken brukar vi köra - är lite sugen på Åre den här gången och kanske redan efter nyår ;) Vart åker du någonstans?

Kram Ullis

Svar: Åh ja en egen stuga hade ej vart fel. På listan - "Då jag blir stor vill jag ha" Vi åker till Sälen, Norge/trysil eller Åre. I år blir det Sälen en vecka:) Kramar Åsa
Åsa None

2012-10-04 @ 18:48:22
URL: http://tidsoptimistenbloggar.blogspot.se/
Postat av: Felicia

Ja, man längtar ändå lite till julen ;) Speciellt julkalender, eftersom det är mysteriet på greveholm! :D YEY!

Svar: Va mysigt, det finns mkt att se fram emot verkligen:) Jag gillar chokladkalendern;)
Åsa None

2012-10-04 @ 22:19:25
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback