Hello new ADVENTUREs - KYD @ LIVINGby


Hej mina fina läsare. Nu kommer ett nytt ÄVENTYR börja för KYD då jag tar med bloggandet och flyttar in till forumet LIVINGby (LIVINGby är Sveriges nya, helt unika inredningsportal. Här har vi samlat några av landets bästa inredningsbloggare, väletablerade stylister och inredare under samma tak. LIVINGby är inredningsportalen som visar dom senaste design nyheterna varvat med inspiration och artiklar.)
Jag kommer använda denna sida mer som en portfolio och lägga upp uppdragen jag och KYD tar mig ann samt foton jag tar. Mer inspiration och inredningsreportage och tips skriver jag nu på andra sidan.
Hoppas ni följer med mig dit med, skulle betyda mycket för KYD. Ha en underbar fredag. Med värme och sol/Åsa
 

(Hello my lovely readers. Now a new ADVENTURE begin to KYD when I take blogging and moving into the community LIVINGby (LIVINGby is Sweden's new, unique decor portal. Here we have gathered some of the best interior design bloggers, established stylists and designers under one roof. LIVINGby are furnishing portal showing the latest design news interspersed with inspiration and articles.) I will use this site more as a portfolio. More inspiration and interior on the other side. Hope you follow me to LIVINGby, it would mean a lot. Have a wonderful Friday. )

 



Kommentarer
Postat av: Katarina Ratcliffe

Vad spännande! Ser fram emot att kika där :)

Svar: Va kul, hoppas ni hänger med mig dit mina fina läsare
Åsa None

2012-11-17 @ 18:52:09
URL: http://brakat.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback