Nya Trattorian lever upp till förväntningarna


Igår kväll var det Premiären för allmänheten och oss att ta del av Nya Reataurangen Trattorian i gamla "Kungsholmens" lokaler på Norr Mälarstrand att bli invigt. Jag älskar Melkers Orangeriet och alla hans andra restauranger och koncept. Trattoriian var inte ett undantag - Vilken fint och lekfullt italienskt koncept. Med hängande korgar, fina turkosa sittbås, runda bord, olika stolar ,lampor och snygga kakelgolv tar jag det till mitt designhjärta med. Kommer nog få bli ett besök snart igen här och många sådan framöver Bilder kommer senare Håll tillgodo. Med sol/Åsa



Kommentarer
Postat av: Sophie

Kul att du gillade det! Ligger på min lista att besöka nästan gg jag sladdar in hemma i Sthlm, är också ett stort fan av Orangeriet

2012-05-20 @ 13:39:12
URL: http://karriaristan.se
Postat av: Å

Sophie det var underbart. Du kommer med digga det. Orangeriet är ett favvoställe för mig med och Trattorian har liknande interiör nu men större och med ner unika detaljer. Rekomenderar det Absolut:)

2012-05-21 @ 08:10:40

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback