Jag trivs bäst i öppna landskap nära havet vill jag bo


Så sjunger Ulf Lundell och jag kan inte annat än att hålla med. Ni som följt bloggen en tid tillbaka vet hur mycket jag älskar havet och skärgården. Det är för mig frihet att få komma ut till just dessa platser. Satt tidigt imorse och gjorde research på kommande jobb och fann dessa fina bilder på hus ute vid havet och det är nått likt dessa jag ser framför mig i mina drömmar. För jag har en dröm att en dag rita och designa ett eget skärgårdshus/landställe. Tänk att oavsett årstid komma ut till havet och skärgården, helst på en klippa med öppna vyer med havet som granne och bara koppla bort storstadspulsen. Bjuda över vänner, familj - nära och kära på mysiga och skojiga påhitt. Ja det är en av mina framtida drömmar. Kanske daz att skissa ner huset :) Med Värme/Åsa



Kommentarer
Postat av: Sophie

Underbart fint, håller helt med dig. Längtar just nu galet efter vår lilla sjöbod på en karg västkustö och att börja bygga vårt klipphus, kanske faktiskt just likt detta hus (redan åkt in i inspomapp)

2012-03-29 @ 10:10:56
URL: http://karriaristan.se
Postat av: Åsa

Underbart Sofie. så kul att jag hittat din blogg:)

Kramar åsa

2012-03-29 @ 10:23:06

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback